پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۸۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
رئیس سازمان امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عملیات اجرای نصب گاردریل در مسیرهای اتوبوس‌های دانشجویی واحد علوم وتحقیقات به‌زودی انجام می‌شود.

شعار سال: دکتر صالح اسکندری با اشاره به اینکه مطالعات کارشناسی شناسایی نقاط حادثه خیز واحد علوم و تحقیقات در مراحل پایانی است، گفت: عملیات اجرای نصب گاردریل در مسیر اتوبوس‌های دانشجویی به‌زودی انجام می‌شودوی با بیان اینکه ایمن‌سازی مسیرهای واحد علوم و تحقیقات به دلیل استقرار برخی دانشکده‌ها در ارتفاع بالای ۱۸۰۰ متر یک امر ضروری است، افزود: هزینه ایمن‌سازی جاده‌ها کمتر از پنج درصد تأسیس تله کابین است و این امر یکی از الزاماتی است که در هنگام تأسیس جاده باید به آن اولویت داده می‌شد.

رئیس سازمان امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مطالعات کارشناسی شرکت‌های پیمانکار برای شناسایی نقاط حادثه خیز برای نصب گاردریل و احداث سرعت گیر در واحد علوم و تحقیقات گفت: از سوی سرپرست واحد علوم و تحقیقات شرکت‌ها ملزم شده‌اند تمامی مقررات ایمنی، استاندارد و مجوزهای لازم را از وزارت راه و شهرسازی اخذ کنند.

وی بر ضرورت انتقال بخش‌های آموزشی واحد علوم و تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر تأکید کرد و گفت: بخش‌های ستادی و پژوهشی به ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که بالای ۱۸۰۰ متر ساخته شده‌اند منتقل می‌شوند.

اسکندری همچنین از استقرار و سرکشی مستمر نمایندگان کمیته ویژه پیگیری و معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در شش بیمارستانی که مجروحین در آن مستقر هستند خبر داد و تأکید کرد: ارتباط رئیس دانشگاه به صورت حضوری از طریق نمایندگان ویژه و به صورت تلفنی مرتباً با خانواده‌های مصدومین این حادثه برقرار است.

رئیس سازمان امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه خانواده مصدومان این سانحه چه تعدادی که مرخص شده‌اند و چه کسانی که روند بهبودی خود را در بیمارستان‌ها سپری می‌کنند به هیچ وجه نگران امتحانات خود نباشند، افزود: معاونت آموزش تدابیری برای برگزاری امتحانات این دانشجویان در وقت دیگر اندیشیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 11 دی 97، کد مطلب: 348946، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین