پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش از تخصیص ۲درصدی درآمد فروش گاز برای تامین تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان های كشور خبر داد.

شعارسال: علی زرافشان در خصوص كیفیت كارآموزی دانش آموزان فنی و حرفه ای، گفت: كارآموزی یكی از دروس شاخه فنی و حرفه ای است وهنرجویان این شاخه ملزم هستند پس از آشنایی لازم با دروس علمی و عملی ، دوره كارآموزی را به صورت تجمیعی در تابستان و در پایه سوم به منظور بكارگیری آموخته ها درمحیط واقعی كار بگذرانند .

وی تصریح كرد: در سال های اخیر، ردیف اعتباری مستقل در همین كیفیت كارآموزی دانش آموزان فنی و حرفه ای و به منظور تجهیزهنرستان ها در بودجه سالانه وزارت آموزش و پرورش پیش بینی شده است كه متناسب با تخصیص های سالانه از سوی دولت تامین اعتبار می شود .

زرافشان خاطر نشان كرد: در ضمن یک ردیف اعتباری از سال ۱۳۹۴ از محل ۲ در صد درآمد حاصل ازفروش گاز نیز برای تامین تجهیزات آموزش مدارس و هنرستان ها در نظر گرفته شده است كه در سال جاری تجهیزات لازم خریداری و دربین استان ها در حال توزیع است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاريخ انتشار: 4 خرداد 1395، کد خبر: 3666237، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین