پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود برای افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند به استان خراسان جنوبی سفر کرد.

شعار سال: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی برای بازدید از روند انجام پروژه ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی وارد استان خراسان جنوبی شدستاری در این سفر یک روزه پس از ورود به استان خراسان جنوبی به شهر قائن سفر کرده و از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری قائن و شرکت دانش بنیان تروند زعفران بازدید می کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری پس از بازگشت از قائن به بیرجند، از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و شرکت کشت بافت خاوران نیز بازدید خواهد کردستاری در این سفر یک روزه، از شرکت دانش بنیان صنعتی سی‌مهر کویر که در زمینه تولید محصولات UPVC فعالیت می کند و شرکت دانش بنیان بهبود صنعت بیرجند که در حوزه تولید ماشین آلات صنعتی فعال است، بازدید می کند.

افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند از دیگر برنامه های ستاری در این سفر است. همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان نیز از دیگر برنامه های معاون علمی در این سفر استانی خواهد بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشست شوای اداری استان که با حضور فناوران، نخبگان، اساتید دانشگاه ها و مسوولین استانی شرکت می کند تا از نزدیک با مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه علم و فناوری استان خراسان جنوبی آشنا شده و برای پیشبرد سریع تر و بهتر اهداف و برنامه های جاری در این حوزه قدامات لازم در نظر گرفته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاونت فناوری ریاست جکهوری، تاریخ انتشار 17 دی 97، کد مطلب: 41348، www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین