پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
تیم متخصص یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی، موفق شد دستگاه‌های ایکس‌ری را در کشورمان طراحی و تولید کند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی، امیرفخرالدین نیکوبین مدیر یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با اعلام این خبر گفت: این شرکت در زمینه طراحی و تولید ژنراتورهای ایکس‌ری و تولید دستگاه‌های پرتو تشخیصی پزشکی فعال است که از دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز کشور در بخش‌های مختلف است.

نیکوبین با اشاره به این که از سال 1397 در پارک علم و فناوری البرز پذیرش شدیم، خاطرنشان کرد: در مدتی که در پارک علم و فناوری البرز مستقر شدیم از حمایت‌های مدیران و کارشناسان به ویژه حمایت‌های ربانی ریاست این پارک بهره‌مند بودیم و راهنمایی‌های وی یکی از مشوق‌های اصلی ما در ادامه مسیر سخت کار و تولید بوده و هست.

*10000 دستگاه ایکس‌ری در کشور مورد نیاز است

وی به سابقه فعالیت خود و تیمی خودشان در زمینه دستگاه‌های پرتو تشخیصی پزشکی اشاره کرد و گفت: 27 سال سابقه و فعالیت در زمینه واردات این دستگاه‌ها وجود دارد ولی با توجه به تحریم‌های ظالمانه از پنج سال پیش به تولید این دستگاه‌ها در داخل کشور پرداختیم.

وی از فعالیت 5 نیروی متخصص در این واحد دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: بازار محصولات و تولیدات ما خود وزارت بهداشت و بخش‌های زیرمجموعه آن است و خوشبختانه پروانه و مجوز تولید را هم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان انرژی اتمی اخذ کرده ایم.

وی افزود:  حدود 10000 دستگاه ایکس‌ری در کشور مورد نیاز است و ما با بضاعت فعلی که داریم تنها می‌توانیم در سال 30 دستگاه تولید کنیم. لذا با توجه به اینکه صفر تا 100 دستگاه را خودمان ساخته و تولید می‌کنیم، انتظار حمایت داریم تا به همه نیازهای کشور پاسخگو باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 13 بهمن 98، کد مطلب: 13981113000289: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
به خاطر تحریم این همه تحت فشاریم. وقتی احتیاج دارید به کشورهای دیگه برای چی روابطتون رو خوب نمی کنید؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین