پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: بودجه معاونت فرهنگی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ کاهش یافته و جوابگوی نیازهای فرهنگی نیست.وی ادامه داد: امیدواریم بودجه معاونت فرهنگی وزارت علوم در لایحه بودجه سال ۹۸ افزایش یابد تا ما بتوانیم خیلی از فعالیت هایی را که برخی از آنها نیز در سال جاری اجرایی شده، به اتمام برسانیم.

شعارسال: معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: بودجه معاونت فرهنگی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ کاهش یافته و جوابگوی نیازهای فرهنگی نیست.

غلامرضا غفاری  با اشاره به بودجه فرهنگی وزارت علوم در سال ۹۸ گفت: تخصیص هایی که تا کنون صورت گرفته با توجه به نیازی که معاونت فرهنگی دارد، نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم بودجه معاونت فرهنگی وزارت علوم در لایحه بودجه سال ۹۸ افزایش یابد تا ما بتوانیم خیلی از فعالیت هایی را که برخی از آنها نیز در سال جاری اجرایی شده، به اتمام برسانیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: برخی از مطالبات مربوط به سال جاری است که باید آن را پرداخت کنیم، لایحه بودجه یک بار به مجلس ارائه و سپس به دولت عودت داده شد، در آنجا اعتبارات تا اندازه ای کاهش یافت که این کاهش در حوزه فرهنگی نسبت به حوزه های دیگر بیشتر بوده است.

غفاری خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه را برگرداند به دولت، با تجدید نظری که صورت گرفت، بودجه بخش های مختلفی کاهش یافت، که در بخش علمی، فرهنگی و آموزشی این کاهش بیشتر بوده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 21دی 97، کدخبر:4508767 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین