پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
مدیر برنامه بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت : استان سیستان و بلوچستان از نظر سو تغذیه دارای آمار بالایی است به همین جهت نیاز به توجه جدی تر در این زمینه دارد .وی یا اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ها تصریح کرد : تغذیه سالم می‌تواند تاثیر مستقیم در کاهش ناهنجاری‌های سو تغذیه در افراد ایفا کند. وی با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان ۱۲هزار کودک دچار سو تغذیه هستند، ادامه داد : جامعه روستایی بستری برای تولید محصولات سالم هستند که می‌توانند تغذیه سالم را رقم زنند.

شعار سال: احمد عزتیان در کارگاه دو روزه تغذیه سالم که توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار به همت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با هدف ارتقاء سلامت شهروندان و بهبود روند کیفی زندگی شهری برگزار شد، اظهار کرد : هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، شناسایی مشکلات شهرستان‌ها و پس از آن، ارتقا سلامت شهروندان با تغذیه سالم است.

وی با اشاره به تاثیر استفاده از خوراکی‌های سالم در زندگی روزمره شهروندان افزود : کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم زمینه را برای ارتقاء سلامت شهروندان و کیفیت زندگی آنان فراهم می‌کند.

وی یا اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ها تصریح کرد : تغذیه سالم می‌تواند تاثیر مستقیم در کاهش ناهنجاری‌های سو تغذیه در افراد ایفا کند.

وی با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان ۱۲هزار کودک دچار سو تغذیه هستند، ادامه داد : جامعه روستایی بستری برای تولید محصولات سالم هستند که می‌توانند تغذیه سالم را رقم زنند.

مدیر برنامه بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت : محروم‌ترین حوزه جغرافیایی کشور از لحاظ سوءتغذیه، فقر آهن و کوتاهی قد مربوط به شش شهرستان دلگان، فنوج، ایرانشهر، نیکشهر، قصرقند و سرباز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 26 دی 97، کدخبر: 17042، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین