پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
نماينده مردم ميبد و تفت درمجلس شوراي اسلامي گفت:همه مردم و مسئولين بايد به موضوع محيط زيست ومنابع طبيعي اهتمام ورزند.وی براجرای قانون يک درصد فروش معادن و آلايندگي تاکید کرد.

شعارسال: نماينده مردم ميبد و تفت درمجلس شوراي اسلامي گفت:همه مردم و مسئولين بايد به موضوع محيط زيست ومنابع طبيعي اهتمام ورزند.

دکترکمال دهقاني فيروزآبادي افزود:هرچنددرتوسعه پايدار بايد صنايع ،صنايع معدني بايد فعاليت کنند و اشتغال ايجاد کنند اما نبايد اين عوامل باعث تخريب محيط زيست شود.

دهقاني اظهارداشت :اگرمحيط زيست آسيب ببيند همه زندگي مردم دچار بحران هايي خواهد شد که هزينه هاي سنگيني برمردم تحميل خواهد شد .

وي با اشاره به قانون يک درصد فروش معادن وصنايع معدني مجلس شوراي اسلامي گفت:اين يک درصد بايد از معادن و صنايع معدني وکارفرمايان گرفته و صرف ايجاد مراکز بهداشتي و درماني وفعاليت هاي عمراني شود .

نماينده مردم ميبد و تفت درمجلس شوراي اسلامي گفت :غيرازاين يک درصد ،يک درصد آلايندگي هم داريم که به سازمان محيط زيست اختيار داده است با پايش واحدهاي آلاينده از آنها اخذ و دراختيار شهرداران ودهياران قرارگيرد .

دهقاني با تاکيد براينکه اين قانون براي سلامت وضع شده است تصريح کرد:نگاه درآمدي به اين قانون نبوده و انتظارمان ازمديران استان اين است که اين يک درصد عوارض را از صنايع و صنايع معدني بگيرند و جاهايي که قانون تعيين کرده است هزينه کنند.

وي تصريح کرد :اگرالان مديران مي آيند و مي گويند بودجه و اعتبارنيست بايد از آنها هم سوال شود چه اقدامي براي وصول اين درآمدها انجام داده اند؟

نماينده مردم ميبد و تفت درمجلس شوراي اسلامي برخورد قاطع مديران را در کاهش تخلفات و پايين آوردن ميزان آلايندگي ها موثر دانست و افزود:معدن کاران و کارفرماياني که اززيرساخت هاي موجود اسفتاده مي کنند بايد هزينه هايي را به فرمانداران و دهياران و شهرداران بپردازند تا آنها بتوانند بخشي از هزينه هاي خود را پوشش دهند.

تعداد بازدید : 4

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 26دی 1397 ، کدخبر:2330410 ،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین