پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
سیدحسن رسولی در ادامه بررسی برنامه سوم توسعه شهر تهران, درباره ماده 97 برنامه توسعه شهر تهران اظهار کرد: در این ماده به دنبال این هستیم که مرز وظایف اجرایی دستگاه های اجرایی کشور در اداره امور پایتخت با شهرداری تعیین تکلیف شود و نحوه انجام هماهنگی بین اجرای ماموریت دستگاه های اجرایی با شهرداری تهران به صورت شفاف روشن شود.
شعارسال:سیدحسن رسولی در ادامه بررسی برنامه سوم توسعه شهر تهران, درباره ماده 97 برنامه توسعه شهر تهران اظهار کرد: در این ماده به دنبال این هستیم که مرز وظایف اجرایی دستگاه های اجرایی کشور در اداره امور پایتخت با شهرداری تعیین تکلیف شود و نحوه انجام هماهنگی بین اجرای ماموریت دستگاه های اجرایی با شهرداری تهران به صورت شفاف روشن شود.


وی ادامه داد: پیش فرض ماده 97 برنامه این است که هم اکنون این مرزبندی وجود ندارد و می خواهیم تمام قوانین بالادستی و قوانین مصوب شهرداری تهران تفکیک و مشخص شود تا این نهاد عمومی به وظایف ذاتی خود عمل کند.

خزانه دار شورای شهر تهران, درباره ماده 99 نیز گفت: لایحه بودجه سال 98 شهرداری که باید بعد از اتمام برنامه سوم توسعه شهردار به شورا ارسال شود, برش یکساله از برنامه سوم خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه بر اساس این ماده شهرداری را ملزوم کنیم, چشم انداز, ماموریت, استراتژی و اهداف برنامه اجرایی را به جای شهریورماه سال 98, در اردیبهشت ماه سال آینده به شورا ارائه کتد, تعجیل در کار است و میتواند کیفیت سند برنامه را کاهش دهد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درباره ماده 100 برنامه نیز گفت: در ایجاد دبیرخانه دائمی برنامه برای پایش و ارزیابی مستمر برنامه باید از پست های مدیریتی موجود استفاده شود. معتقدم تا 20 سال دیگر شهرداری تهران نیاز به افزایش پست مدیریتی ندارد زیرا به قدر کافی پستهای زائد در شهرداری ایجاد شده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد میکنم در بند یک این ماده, بعد از ایجاد دبیرخانه دائمی, "با استفادا از پستهایی موجود" اضافه شود.

این پیشنهاد به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار29 دی 97، کدخبر: 17109،eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین