پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
قرار است سهم جوانان از مدیریت‌های شهری اضافه شود اما با انتصابات جدید مدیران جوان که بیشتر هم‌قبیله‌ای‌ها و یا خویشاوندان مدیران کهنسال هستند ،سبب شده جامعه چندان به مدیران جوان خوش بین نباشد اما برای آن که تجربه انتخاب مدیران جوانان از میان هم حزبی ها ،خویشاوندان و ... در شهرداری تهران هم تکرار نشود چه پیشگیری هایی انجام می شود .

شعار سال: در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران پس از ماه ها تذکر عضو جوان شورای شهر تهران در خصوص طرح الزام شهرداری تهران به تهیه لایحه ای در خصوص افزایش سهم جوانان از پست های مدیریتی، این طرح به صحن شورای شهر تهران آمد .

اما برای آن که تجربه انتخاب مدیران جوانان از میان هم حزبی ها ،خویشاوندان و ... در شهرداری تهران هم تکرار نشود چه پیشگیری هایی انجام می شود .

حجت نظری در این خصوص به اسکان نيوز توضیح می‌دهد:‌ این طرح اردیبهشت ماه ارائه شده بود و نسبت به بازه زمانی که مطرح شد، انتقادات بسیاری دارم .

او ادامه می دهد: این طرح الزام شهرداری به تهیه لایحه افزایش انتصابات جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقای سهم و نقش آنها در مدیریت شهرداری تهران است. در کلیات، بازه سنی را مشخص کرده‌ایم و در جریان تهیه طرح نیز از معاونت توسعه منابع انسانی می‌خواهیم که در زمان جمع‌بندی لایحه، سازوکار شفاف، مشخص و منطقی را برای انتخاب‌ها مشخص کند. به هر حال نقدهایی به هر قانونی وارد است اما تلاش می‌کنیم این لایحه کمترین نقد را داشته باشد و در زمانی که لایحه به شورا نیز آمد، بیشترین چکش‌کاری‌ها را انجام می‌دهیم تا روندی شفاف برای انتخاب مدیران جوان مشخص شود و انتخاب‌ها بر اساس شایسته‌سالاری باشد.

بر اساس طرحی که روز یکشنبه(25آذرماه) درصحن تصویب شد، سه بازه سنی زیر 30 سال، 30 الی 35 سال و 35 تا 40 سال برای ایفای نقش مدیریتی مشخص شده است.

درخواست شده حداقل 50 درصد در هر سطح پست‌های مدیریتی در شهرداری به جوانان اختصاص یابد و حداقل 50 درصد از پست‌های مربوط به جوانان در اختیار زنان جوان قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری اسکان نیوزتاریخ انتشار 27 آذر 97، کدخبر: 16358، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
پای ژن خوب داره به شهرداری هم باز میشه کم کم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین