پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
سرپرست شهرداري تهران گفت: براساس قولي که داديم، بايد تا پايان 4 سال آينده انتصاب مديران زن به 30 درصد برسد که تا پايان ارديبهشت ماه 25 درصد آن محقق خواهد شد.
شعارسال: سميع الله حسيني مکارم در "همايش مديران جوان شهرداري تهران" با بيان اينکه تا سال 1961 نيروي انساني چندان مورد توجه قرار نمي گرفت، گفت: اما در همان زمان نتيجه يک پژوهش نشان داد که بازدهي يک ريال سرمايه گذاري بر روي نيروي انساني بيشتر از سرمايه گذاري بر روي سرمايه فيزيکي است.

سرپرست شهرداري تهران ادامه داد: به اين ترتيب از آن زمان به بعد نيروي انساني به عنوان عامل اصلي توسعه و رشد در جوامع توسعه يافته مدنظر قرار گرفت.

وي با بيان اينکه يکي از مسايل مطرح شده در حوزه نيروي انساني موضوع جوانان است، يادآور شد: در مديريت جديد انتظارات از حضور زنان و جوانان به عنوان يکي از مطالبات اصلي مطرح است، لذا اين موضوع بايد به باور تبديل شده و در عمل نيز نمود پيدا کند.

حسيني مکارم با اشاره به اينکه در مديريت شهري جديد شورا و شهرداري به اين باور رسيده اند که از پتانسيل جوانان استفاده کنند، تصريح کرد: در حوزه زنان به قول خود عمل کرديم و بخشنامه جديدي که در اين حوزه صادر شد، در اين راستا بود. براساس قولي که داديم، بايد تا پايان 4 سال آينده انتصاب مديران زن به 30 درصد برسد که تا پايان ارديبهشت ماه 25 درصد آن محقق خواهد شد.

وي با اشاره به امتيازات حضور مديران زن در پست هاي مديريتي نسبت به مردان گفت: مسئوليت پذيري و دقت زنان به نسبت مردان بيشتر است و اين حق بانوان است که در لايه هاي پست هاي مديريتي فعاليت کنند.

سرپرست شهرداري تهران با بيان اينکه در مديريت يکي از عوامل موفقيت ريسک پذيري يک مدير است که در اين باره جوانان ريسک پذيرتر هستند، تصريح کرد: اين در حالي است که دانش و تخصص جوانان بيشتر است و باتوجه به اينکه علم آن ها به روزتر نيز است، پس اثربخشي بيشتري نيز دارند؛ چراکه براي کار خود وقت و زمان مي گذارند.

وي با اشاره به اينکه در شهرداري تهران اقدامات جدي در حوزه جوانان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در اين باره نيز طرحي در دست تدوين است تا بتوانيم از ظرفيت عظيم جوانان استفاده کنيم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 11 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 20180501095644464 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
زن ها نیازمند حمایت های گسترده بیشتری را دارند و این حرکات نمایشی برای این ها کافی نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین