پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری به واسطه نمایش چهره اولین‌ها در میان زنان در بیلبوردهای شهری تقدیر کرد و گفت که تصویر زنان نوآور بر در و دیوار شهر خوش درخشید.

شعار سال:زهرا نژاد بهرام روز یکشنبه در پنجاه و دومین جلسه شورای پنجم شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تذکر نسبت به کم کاری شهرداری تهران درخصوص مناسب سازی شهر در روزهای منتهی به سال نو، از نصب تصاویر زنان نوآور و مطرح شهر به صورت بنرهایی بر روی پل های عابر قدردانی کرد.
به گفته عضو هیات رئیسه شورا، شهرداری تهران برغم این که امروز 20 اسفند است تاکنون اقدام درخوری برای استقبال از عید نوروز انجام نداده و هنوز به استقبال از بهار نرفته است.
وی ادامه داد: شهرداری باید برای ترویج شادی و روحیه نشاط، اقداماتی در سطح شهر انجام دهد تا شهروندان تغییر در فضاها و معابر پایتخت را حس کنند.
**
نگران افزایش آسیب های اجتماعی، افسردگی و سلامت روانی در شهر هستیم
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه گفت : این روزها نگران افزایش آسیب های اجتماعی و بیماری های مثل افسردگی و سلامت روانی جامعه هستیم.
ناهید خداکرمی افزود: این مشکلات وجود دارد و از طرفی رییس جمهور می گویند تراز مالی ما مثبت است و مشکل ارزی نداریم، اما چه کرده اید که سرمایه و ارز تحمل ماندن در کشور را ندارد و خرج خرید ملک و تفریح در کشور های همسایه می شود.
وی گفت: به دنبال اجرای یک برنامه به مناسبت روز زن در برج میلاد عکس العمل های مختلفی را شاهد بودیم که از همه نهاد های قضایی ، اجرایی و قانون گذاری شهر تهران تقاضا دارم که کمک کنند تا مدیریت شهری بتواند بدور از هیجانات در جهت ارتقای سلامت روانی و اجتماعی و ایجاد نشاط و ثروت آفرینی آرامش شهروندان در چارچوب قانون و عرف به تلاش گام بردارد.
وی تاکید کرد: اینگونه مسایل کوچک را به بحران سیاسی تبدیل نکنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مادر ایران، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 2073: www.irananasi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
افسردگی ریشه در برنامه های سیاسی نظام دارد ؛ هیچ برنامه ای در جهت نشاط مردم دنبال نشده است در سالیان اخیر متاسفانه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین