پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۸۴۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
افتخاری گفت: دارندگان مراکز تجاری بابت کرایه یک مکان تجاری 7 تا 8 درصد میزان فروش را از عرضه کننده دریافت می‌کنند، اما از یک مغازه با هزینه سنگین یعنی به ازای هر متر مربع 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان اجاره دریافت می‌کنند.

شعارسال: مجید افتخاری عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و فروش پوشاک ایران اظهار کرد: دارندگان مراکز تجاری بابت کرایه یک مکان تجاری 7 تا 8 درصد میزان فروش را از عرضه کننده دریافت می‌کنند، اما از یک مغازه با هزینه سنگین یعنی به ازای هر متر مربع 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان اجاره دریافت می‌کنند.

وی افزود: در تمام دنیا برای اعطا فضا به برندهای خارجی محدودیت وجود دارد و به عنوان مثال 40 تا 50 درصد یک مجتمع تجاری برای عرضه در اختیار برندهای خارجی قرار می‌گیرد، اما در کشور ما هیچ محدودیتی وجود ندارد و اتفاقا به صورت عکس عمل می‌شود.

افتخاری گفت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به آقای بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد صراحتا از وی خواسته تا اجازه واردات پوشاک از ترکیه به یکی منطقه آزاد را بدهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 3بهمن 1397 ، کدخبر: 2117172،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
اینم یکی از طرح های حمایت از تولید داخلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین