پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:یک میلیون نفر معلم حقوقی را دریافت می کنند که به کارمندان یک وزارت خانه پرداخت می شود.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا طرح رتبه بندی فرهنگیان در بودجه سال آینده گنجانده شده است،گفت: بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است خیلی عدد بزرگی به شمار نمی رود و به هر حال نتیجه ای که قابل انتظار است گرفته نمی شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر در بحث حقوق کارکنان به صورت انقلابی عمل کنند چرا که باید در بحث پرداخت ها یک عدالتی برقرار شود. وی به تفاوت حقوق فرهنگیان با سایر کارمندان اشاره کرد و گفت: یک میلیون نفر معلم حقوقی را دریافت می کنند که به کارمندان یک وزارت خانه پرداخت می شود.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان در سال جاری به گونه ای در بودجه مشخص شده است که اجرا می شود اما آن عددی که مورد نظر فرهنگیان است نخواهد بود البته تلاش خواهیم کرد در حین کسر بودجه به هر حال بتوانیم این عدد را اصلاح کنیم ولی تا چه مقدار این موضوع انجام بگیرد مشخص نخواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 4 بهمن 97، کد مطلب: 1224463:www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین