پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شکست سنگین تیم ملی ایران برابر ژاپن اظهار داشت: ایران در این مسابقات فاقد برنامه بود و بدون ظرفیت های لازم برای قهرمانی به این مسابقات اعزام شده بود.وی اضافه کرد: در دیداری که فقط یک شوت به سمت دروازه حریف زده می شود نمی توان تیمی مثل ژاپن را برد. برای حذف ژاپن از مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا نمی توان تنها به توانایی یک بازیکن در نوک حمله بسنده کرد. غلبه بر تیم ژاپن یک برنامه ریزی اساسی و بلند مدت می خواهد.

شعار سال: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای پیروز شدن بر تیم بزرگی مثل ژاپن نمی‌توان فقط به توانمندی یک بازیکن در خط حمله برای گل زدن بسنده کرد.

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شکست سنگین تیم ملی ایران برابر ژاپن اظهار داشت: ایران در این مسابقات فاقد برنامه بود و بدون ظرفیت های لازم برای قهرمانی به این مسابقات اعزام شده بود.

وی اضافه کرد: در دیداری که فقط یک شوت به سمت دروازه حریف زده می شود نمی توان تیمی مثل ژاپن را برد. برای حذف ژاپن از مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا نمی توان تنها به توانایی یک بازیکن در نوک حمله بسنده کرد. غلبه بر تیم ژاپن یک برنامه ریزی اساسی و بلند مدت می خواهد.

سرمربی تیم استقلال بیان داشت: تمرکز تیم ایران در صحنه ای که گل اول زده شد بد جور به هم خورد و همان گل باعث شد تا ایران به طور کلی این بازی را از دست بدهد.

شفر تاکید کرد: بازیکنان تیم ایران اشتباهی را مرتکب شدند که نظیر این اشتباه در لیگ ایران مرسوم است. یعنی حمله ور شدن بازیکنان به سمت داور برای تغییر رای و تصمیم وی. وقتی این اشتباه بارها و بارها در بازیهای داخلی تکرار می شود و با آن برخورد نمی شود، این رفتار برای بازیکنان طبیعی می شود و اینگونه است که بازیکنان با تکرار این رفتار در چنین میدان بزرگ و حساسی باعث حذف از یک تورنمنت بزرگ می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 8 بهمن 97، کدخبر: 456024، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
عادت به اعتراض کردن بلاخره تاوان سنگینی دستمون داد امیدوارم این شکست داغون مقدمه پیشرفت باشه نه حاشیه سازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین