پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
هنوز یک روز از حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت‌های آسیا و ساعاتی از پیام خبرساز مسئول وزارت ورزش درباره سرمربی جدید ایران نگذشته بود که مهدی تاج به این وزارتخانه رفت.
شعارسال: مهدی تاج کمتر از ۲۴ ساعت بعد از باخت تیم ملی فوتبال ایران به ژاپن و حذف این تیم از جام ملت های آسیا به محل وزارت ورزش رفت.

حضور تاج در محل وزارت ورزش امروز سه شنبه انجام شد. البته اینکه این حضور به چه منظور بوده و به واسطه آن چه موضوعی مورد پیگیری قرار گرفته، دقیق مشخص نیست اما به نظر می رسد خیلی هم بی ارتباط با نیمکت تیم ملی و تصمیم گیری برای انتخاب گزینه جدید آن نباشد.

شامگاه دوشنبه بعد از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا که حذف از این رقابت ها را به همراه داشت، کارلوس کی روش در نشست خبری خداحافظی خود از فوتبال ایران را به صورت رسمی اعلام کرد. امروز هم فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای برای وی آرزوی موفقیت کرد و این پایان قطعی همکاری فدراسیون فوتبال ایران و سرمربی پرتغالی بعد از ۸ سال.

این در حالی است که صبح امروز هم پیام یکی از مسئولان وزارت ورزش در رابطه با سرمربی جدید تیم ملی فوتبال و نام بردن از گزینه های بزرگ و مطرح فوتبال جهان برای مذاکره با آنها واکنش های زیادی را به همراه داشت.

دقیقا در این بین بود که مهدی تاج به محل وزارت ورزش رفت اما اینکه دلیل این حضور چه بوده و تاج در وزارت ورزش در چه نشستی شرکت داشته، هنوز روشن نیست. البته وی دقایقی با محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارتخانه گفتگو داشت اما مشخص نیست محور صحبت ها چه بوده است.

به هر حال باتوجه به حذف تیم ملی، خداحافظی کی روش، پیام خبرساز مسئول وزارت ورزش و اطلاعیه فدراسیون فوتبال، به نظر می رسد این حضور بی ربط با انتخاب گزینه جدید هدایت تیم ملی و نقش پررنگ وزارت ورزش در این زمینه نباشد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1397 ، کدخبر: 4527459 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
وقتی زورشون نمیرسه دست این دارودسته ی تاج و از فوتبال کوتاه کنند و از این مافیا بازی ها دست بردارند نباید منتظر نتیجه های بهتر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین