پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
یک گزارشگر باسابقه ورزشی معتقد است که به طور کلی مردم و رسانه‌ها که بخشی از مردم جامعه هستند در همه رشته‌های ورزشی خیلی احساسی برخورد می‌کنند؛ بنابراین این مساله باعث می‌شود که بار روانی ورزشکاران افزایش یابد.

شعار سال : یک گزارشگر باسابقه ورزشی معتقد است که به طور کلی مردم و رسانه‌ها که بخشی از مردم جامعه هستند در همه رشته‌های ورزشی خیلی احساسی برخورد می‌کنند؛ بنابراین این مساله باعث می‌شود که بار روانی ورزشکاران افزایش یابد.

هادی عامل  درباره عملکرد رسانه‌ها در برابر باخت اخیر تیم فوتبال ایران در مقابل ژاپن، ضمن بیان مطالب بالا بیان کرد: وقتی تیم ملی یک مسابقه را می‌برد، مردم و رسانه‌ها شلوغ می‌کنند و زمانی که می‌بازند هم همین عکس‌العمل را دارند. ما طاقت پیروزی و شکست را نداریم.

او با بیان اینکه نباید احساسی رفتار کنیم و هر چیز در اندازه خود باید باشد، گفت: این رفتار احساسی ما به اجتماع برمی‌گردد و به ورزش ارتباطی ندارد اما برای بهبود این رفتارمان باید کار فرهنگی در نهادهای آموزشی انجام شود. ما همیشه می‌خواهیم با احساسات زندگی کنیم در حالی که در کنار احساسات، واقعیت هم وجود دارد. به نظرم تیم ملی ما خوب عمل کرد و چین را سه هیچ شکست داد. همچنین بازیکنان ما آمادگی و هماهنگی داشتند و همدلی آن‌ها بسیار ارزشمند بود. در واقع مردم و رسانه‌ها باید به این همدلی بپردازند و الگو قرار دهند اما هیچکس به همدلی نپرداخت و همه به موضوع شکست ایران پرداختند.

این گزارشگر درباره عملکرد مناسب رسانه‌ها و مردم در قبال مسابقات تیم ملی ادامه داد: ما مسابقات خوبی داشتیم و باید به این مسائل بپردازیم. اینگونه برخورد کردن با هر تیم در هر رشته ورزشی خوب نیست و باید منطقی‌تر برخورد کنیم. پس از پایان مسابقات باید نکات مثبت را بررسی و آن‌ها را تقویت کنیم و هم نکات منفی را بشناسیم؛ البته نه اینکه ضعف تیم را چماق کرده و بر سر کسی بزنیم بلکه باید آن را از بین ببریم و برطرف کنیم. همچنین عوامل شکست را بررسی کنیم که تکرار نشود.

عامل با بیان اینکه فوتبال فرا ورزشی است و در همه دنیا مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: بیان ضعف‌ها در کنار نکات مثبت برای اینکه تیم ملی به پیروزی برسد، لازم است. اگر تیممان در مسابقات پیروز شد استقبال کنیم اما می‌گویند نباید اسبی که زمین خورده را شلاق زد! بازیکنان تیم ملی از جان مایه گذاشتند و زمانی که در مسابقه‌ای شکست می‌خوردند باید آن‌ها را دلداری دهیم چون سرمایه ورزش ما هستند و نباید روحیه آن‌ها را خورد کنیم. همچنین نباید به شکلی رفتار کنیم که فکر کنند وقتی پیروز شدند از نظر ما بهترین هستند و وقتی باختند، بدترین. امیدوارم این فرهنگ میان مردم ما و همچنین رسانه‌ها شکل بگیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:12بهمن 1397، کد خبر:97111005935،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
اتفاقا ما طاقت شکست نداریم و میگردیم دنبال مقصر بجای اینکه ریشه ای برخورد کنیم و مشکلات را از پایه حل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین