پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
بهداد در استوری اول خیلی تند به ملی پوشان فوتبال حمله کرد و آنها را بی غیرت خواند! البته چند دقیقه بعد سلیمی وقتی واکنش ها را نسبت به استوری خود دید، با پاک کردن استوری از مردم هم عذرخواهی کرد؛ اما بازهم از موضع خود کوتاه نیامد.

شعارسال: چند روز بعد از حذف تلخ تیم ملی فوتبال از جام ملت های آسیا، از روز گذشته موجی علیه فوتبالیست ها توسط برخی از ورزشکاران دیگر رشته ها به راه افتاد. در ابتدا برخی از ملی پوشان کاراته با پست هایی انتقادی و گلایه آمیز از تبعیض بین فوتبال و سایر رشته ها سخن به میان آوردند و سپس نوبت به پست تند و عجیب بهداد سلیمی رسید. این قهرمان وزنه برداری که به تازگی اعلام بازنشستگی کرده، شب گذشته با قرار دادن تصویری از مصاحبه مهدی تاج و بخشی از آن که درباره پاداش یک میلیون دلاری به بازیکنان تیم ملی صحبت کرده بود، به انتقاد از فوتبالیست ها پرداخت.


 توضیح بهداد سلیمی درباره حمله اش به بازیکنان تیم‌ملی!


در پی بالا گرفتن انتقادات نسبت به پاداش بازیکنان تیم ملی، پریسا احمدی، ملی پوش قایقرانی رویینگ و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا با انتشار این عکس از دستان تاول زده‌اش از تبعیض نسبت به ملی پوشان سایر رشته‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود گلایه کرد.

واکنش صالحی امیری نسبت به مناقشه بین بهداد سلیمی و فوتبالیست‌ها

رئیس کمیته ملی المپیک نسبت به مناقشه ایجاد شده میان فوتبالیست‌ها و برخی ورزشکاران دیگر واکنش نشان داد.

رضا صالحی امیری در مورد مناقشه میان ملی پوشان فوتبال و برخی قهرمانان که در فضای مجازی ایجاد شده، بیان کرد: مناقشه میان قهرمانان خلاف مصالح ملی است. همه آنها افتخار آفرین هستند و نباید مسائل فرعی مثل پاداش زمینه‌ی کینه ورزی شود و این کار تخریب گر است.

پس از اینکه مسئولان ورزش یک میلیون دلار به تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا حذف شد پاداش دادند، بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف نسبت به تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌ها انتقادهایی داشتند که در این میان مطالب عنوان شده از سوی بهداد سلیمی حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد و پاسخ چند تن از فوتبالیست‌ها را نیز در پی داشت.


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین