پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
احسان روزبهانی درباره آخرین وضعیتش در تیم ملی بوکس گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و به همراه دیگر بوکسورها تمرینات را پیگیری می‌کنم. کمتر از ۲۰ روز دیگر تورنمنتی به میزبانی چابهار برگزار می‌شود که چندین تیم خارجی هم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

شعارسال: ملی‌پوش بوکس در مورد حواشی ایجاد شده بین ورزشکاران سایر رشته‌ها و فوتبالیست‌ها گفت: همه ما با هم دوست هستیم و نباید به این مسائل دامن بزنیم.

احسان روزبهانی درباره آخرین وضعیتش در تیم ملی بوکس گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و به همراه دیگر بوکسورها تمرینات را پیگیری می‌کنم. کمتر از ۲۰ روز دیگر تورنمنتی به میزبانی چابهار برگزار می‌شود که چندین تیم خارجی هم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: من در وزن ۹۱ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور دارم و تاکنون در مسابقات رسمی با این وزن مقابل حریفان به میدان نرفته‌ام؛ به همین خاطر هیچ‌شناختی از حریفانم ندارم. البته در آلمان در مسابقات مختلف در این وزن به میدان رفته‌ام اما به صورت آماتور، تجربه‌ای نداشتم. من از سال ۸۴ که به تیم ملی جوانان آمدم در وزن ۸۱ کیلوگرم بودم که این روند تا المپیک ریو ادامه پیدا کرد و بعد از آن کم‌کم وزنم زیاد شد و کاهش وزن هم سخت بود؛ به همین خاطر به این وزن آمده‌ام.

بوکسور تیم ملی در مورد شرایط بوکس اظهار کرد: بوکس نسبت به گذشته تغییری نکرده است. ما در گذشته تنها یک اردو داشتیم و الان هم شرایط همین است. متأسفانه بوکس نه حق پخش تلویزیونی دارد و نه لیگ که بوکسورها بتوانند از این طریق منبع درآمد داشته باشند. به همین خاطر هیچ‌زمانی مشکلات ما از بین نرفته است. البته رئیس فدراسیون برای پیشرفت بوکس خیلی تلاش می‌کند؛ اما دست تنهاست و نیاز به کمک مسئولان دارد.

روزبهانی ادامه داد: یک رشته برای پیشرفت به دیده شدن نیاز دارد. اسپانسرها در این رشته سرمایه‌گذاری کنند، تا بتوانیم به اردوهای‌ برون مرزی اعزام شویم و با تیم‌های خارجی اردوی مشترک داشته باشیم. همه این عوامل می‌تواند به موفقیت یک رشته ورزشی کمک کنند اما متأسفانه هیچ‌کدام از این شرایط در بوکس وجود ندارد. مهم‌ترین موضوع برای حیات یک رشته حضور اسپانسر است که ما به دلیل عدم پخش تلویزیونی از آن محروم هستیم. به هرحال هر کسی در این رشته به اندازه خودش تلاش می‌کند تا بتواند به موفقیت برسد.

ملی‌پوش بوکس در ادامه صحبت‌هایش به درگیری‌هایی که بین فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران به‌وجود آمده اشاره کرد و گفت: متأسفانه شرایطی به‌وجود آمده که من تنها اسم آن را خودزنی ورزشکاران می‌دانم. همه ما در هر رشته‌ای که حضور داریم در تلاش هستیم که پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم. آنها به صورت گروهی و ما به صورت انفرادی برای موفقیت ورزش کشورمان تلاش می‌کنیم. همه ما از دل و جان مایه می‌گذاریم و نباید چنین مسائلی بین ورزشکاران پیش بیاید.

روزبهانی تأکید کرد: در همه جای دنیا فوتبال نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی ارجحیت دارد. با این تفاوت که در دنیا در کنار اینکه به فوتبالیست‌ها اهمیت می‌دهند به دیگر ورزشکاران هم رسیدگی می‌کنند؛ اما در ایران این نگاه وجود ندارد و همین باعث می‌شود که صدای ورزشکاران انفرادی هم در بیاید. هیچ‌کدام از این رفتارها درست نیست. شاید ممکن است که من هم گاهی وقت‌ها مانند بهداد از روی عصبانیت حرفی بزنم اما همه ما با هم دوست هستیم و خیلی وقت‌ها چشم تو چشم می‌شویم و نباید به این مسائل بیشتر از این دامن زد. امیدوارم که زودتر این مسائل جمع شود و ما شاهد این چنین رفتارهایی نباشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 15بهمن 1397 ، کدخبر:357778 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
به امید برد ورزشکاران ملی بوکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین