پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
مربی تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی پتانسیل بسیار زیادی برای کسب مدال داشت و می‌توانست نتیجه بسیار خوبی را کسب کند، اما کمبود‌های تیم ملی در زمان برگزاری اردوها یکی از عوامل این نتیجه بود و موضوع دوم، حاصل اتفاقاتی عجیبی بود که در تایلند رخ داد!

شعارسال: افشین نادری، در پاسخ به این سوال که مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در تایلند به پایان رسید و تیم ملی بوکس ایران همچون دوره گذشته موفق به کسب یک مدال برنز شد، نظر شما در مورد سطح فنی مسابقات چیست، گفت: سطح فنی این دوره از مسابقات عالی بود، تیم‌های همه با تمام پتانسیل به این مسابقات آمده بودند، چون امسال سال کسب سهمیه المپیک است، تیم ملی بوکس ایران با تمام کمبود‌های فراوان راهی این مسابقات شد، تیم ملی اعزامی به تایلند پتانسیل بسیار زیادی برای کسب مدال داشت و می‌توانست نتیجه بسیار خوبی را کسب کند، کمبود‌های تیم ملی در زمان برگزاری اردوها یکی از عوامل رقم خوردن این نتیجه است، موضوع دوم اتفاقاتی عجیبی است که در تایلند رخ داد!

نادری در پاسخ به این سؤال که آیا استکی مدعی شده کادرفنی به فکر حق و حقوق ملی پوشان نبوده است آیا این موضوع صحت دارد، گفت: کادرفنی کار فنی خود را کامل و درست انجام داد، هر مربی از هر جای دنیا به ایران بیاید و با بوکسورهای ما کار کند، همین نتیجه رقم می‌خورد. اگر قرار است نتیجه خوبی کسب شود، باید مشکلات و کمبودها رفع شود. ما کمبودهای بسیار زیادی را داشتیم، اما برای اینکه شرایط اردوها به هم نریزد، این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کردیم، اما بارها و بارها این موضوع را با مسئولان فدراسیون درمیان گذاشتیم و آنها فقط قول رفع مشکلات و کمبودها را می‌دادند. ما روز آخر حتی برای ملی‌پوشان لباس یک دست نداشتیم، در واقع امکانات اولیه را برای اعزام یک تیم به عنوان نماینده یک کشور به مسابقات قهرمانی آسیا را نداشتیم. با اعتراض فراوانی که بچه‌ها داشتند، سرانجام فدراسیون ناچار شد یک تی‌شرت یکدست برای ملی‌پوشان در کشور تایلند تهیه کند. به جای اینکه ما همه امکانات را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم تا آنها بتوانند نتیجه کسب کنند، ما پیش از مسابقات آنها را تحت فشار قرار دادیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد:‌ قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات، ملی‌پوشان ما مشکلات تغذیه داشتند. ما حتی با مشکلات فراوانی مثل استخر، ماساژ، برنامه‌ غذایی که امکانات اولیه برگزاری یک اردو است روبرو بودیم. یک هفته قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی، پنج نفر از ملی‌پوشان ما گرفتار رفع کارهای خروج از کشور بودند، در نهایت هم با تمام سختی‌هایی که وجود داشت، ما دو نفر از ملی‌پوشان را نتوانستیم با تیم ملی به تایلند اعزام کنیم. سجاد کاظم‌زاده برای سفر به تایلند یک شب در فرودگاه خوابید و پس از آن راهی قطر شد و بعد از آن به تایلند سفر کرد، او بعد از حضور ما در تایلند به تیم ما ملحق شد. رمضان‌زاده نیز روزی که به تایلند رسید، با تمام خستگی‌ها به بانکوک آمد و صبح فردا وارد رینگ شد، او مدتی را در اردوها حضور نداشت و در پادگان بود. ما با تمام این مشکلات رفتیم و یک برنز کسب کردیم، اما آقایان این موضوع را نمی‌بینند.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که گویا پیش از آغاز مسابقات، برنامه برکناری کادرفنی طراحی شده بود، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت:‌ واقعا متأسفم از رفتارهای رئیس فدراسیون بوکس که قبل از آغاز مسابقات با حضور در جمع ملی‌پوشان به انها اعلام می‌کند که ما می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم، شما حساب کنید که وقتی کادرفنی شبانه‌روز در کنار ملی‌پوشان حضور دارد و یک رابطه عاطفی بین ملی‌پوشان و کادرفنی برقرار می‌شود، چطور رفتارهای غیرحرفه‌ای رئیس فدراسیون آن هم چند روز قبل از آغاز مسابقات باعث به هم خوردن روحیه ملی‌پوشان می‌شود. در واقع ملی‌پوشان بعد از آغاز مسابقات مطلع بودند که اگر تیم نتیجه بگیرد یا نگیرد، کادرفنی برکنار خواهد شد. چرا باید رئیس فدراسیون به جای اینکه به ملی‌پوشان انرژی بدهد، روحیه آنها را قبل از مسابقات تخریب کند. آقایان بهتر است از پشت پرده این ماجراها برای مردم بگوید؟

نادری در پاسخ به این سوال که آیا مطلع هستید که قرار است مربی خارجی برای تیم ملی بوکس انتخاب شود، گفت: بله، شنیده‌ایم قرار است یک مربی خارجی را برای تیم ملی انتخاب کنند، سؤال من این است در حال حاضر در بدترین شرایط اگر قرار است یک مربی سطح بالا و سه ستاره به بوکس ایران بیاید، کمتر از ۵ هزار دلار حقوق را دریافت نخواهد کرد، ضمن اینکه باید به غیر از این حقوق، امکانات دیگری را برای او فراهم کنند، این مبلغ تقریبا ۸۰ میلیون تومان می‌شود. خب اگر فدراسیون چنین پولی را برای پرداخت دارد، پس چرا در طول این مدت علی‌رغم اعتراض‌هایی را که به خاطر پرداخت نکردن حقوق ملی‌پوشان را داشتیم را برای این تیم هزینه نکرد، اگر فدراسیون این پول را دارد، چرا ملی‌پوشان ما با مشکلات تغذیه، استخر، ماساژ، حقوق ملی‌پوشان و... روبه‌رو بودند. ما با فقر کامل در این اردوها حضر داشتیم، بارها این موضوع را به فدراسیون گوشزد کردیم. ما فقط ملی‌پوشان را کنترل کردیم تا خدای نکرده فضای اردوها به هم نریزد. فدراسیون فقط وعده میداد که حقوق ملی‌پوشان را پرداخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به ین سوال که گویا علی استکی مدعی شده مربیان تیم ملی حقوق ۲ میلیون تومانی دریافت می‌کردند، آیا شما چنین مبلغی را به عنوان حقوق از فدراسیون دریافت می‌کردید یا خیر، گفت:‌ بنده یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کردم که احتمالا ۷۰۰ هزار تومان آن مالیات بوده و ما بی خبریم. البته دو ماه است که این حقوق تا به امروز فعلا پرداخت نشده است، ضمن اینکه ما بارها در مورد ملی‌پوشان با مسئولان فدراسیون صحبت کردیم و فقط آنها وعده دادند. آقایان اگر از شرایط داخل اردوها مطلع بودند این حرفها را نمی‌زدند. بالاخره برخی‌ها دوست دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اما نمی‌دانم چرا در مورد نتایجی که در دوران خودشان رقم خورد و بوکس ایران نتوانست سهمیه المپیک را بگیرند صحبت نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر تیم ملی با کادرفنی خود ادامه همکاری می داد، چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را داشتیم، گفت: با مبارزات بسیار خوبی که از ملی‌پوشان مقابل قزاق‌ها و ازبک‌ها داشتیم، من مطمئن هستم چهار سهمیه المپیک را می‌توانستیم کسب کنیم، ملی‌پوشان ما مبارزات بسیار خوبی را مقابل حریفان خود به نمایش گذاشتند، اما دست‌های پشت پرده و تصمیمات عجیب داوری باعث شد این نتایج در تایلند رقم بخورد. بچه‌های ما مقابل حریفان خود شکست نخوردند، آنها مقابل داوری باختند. متأسفانه در تایلند حداقل سه تا چهار نفر از ملی‌پوشان ما یک طرفه بازنده اعلام کردند و داوران اجازه ندادند به مراحل بعدی بروند و این یکی از آن اتفاقات عجیب مسابقات بوکس قهرمانی آسیا بود که ما متوجه نشدیم که چرا چنین اتفاقاتی در تایلند برای بوکس ایران رقم خورد که ان شاءالله هر چه زودتر این موضوع مشخص شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت1398 ، کدخبر: 13980208000259: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
هر چی میکشیم از کمبود امکانات و عدم برنامه ریزی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین