پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
عضو تیم‌ملی قایقرانی بانوان گفت: مسابقات آسیایی بسیار متفاوت است چراکه نه مدالی دارد و نه سکویی بلکه صرفا برای تعیین سهمیه‌های المپیک برگزار می‌شود. تعداد تیم‌ها و تعداد ورزشکاران هم بسیار اندک خواهند بود. با این اوصاف نمی‌شود خیلی در مورد سطح فنی مسابقات نظر داد.
شعار سال: پس از برگزاری تست انتخابی ١۵ فروردین، کمیته فنی آب‌های آرام در مورد اعزام نفرات به مسابقات کسب سهمیه المپیک تصمیم‌گیری کرد. براساس نظر کمیته فنی با توجه به نتایج تست انتخابی، علی آقا میرزایی در کایاک یکنفره ١٠٠٠ متر، عادل مجللی در کانوی یکنفره ١٠٠٠ متر مردان و هدیه کاظمی در کایاک ۵٠٠ و ٢٠٠ متر زنان به مسابقات تایلند اعزام می‌شوند.

هدیه کاظمی، عضو تیم‌ملی قایقرانی بانوان، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک اظهار کرد: متاسفانه به‌خاطر شرایط کرونا در طول سال به مشکل خوردیم و در مجموع چهار اردوی آماده سازی داشتیم. در حال حاضر نیز در اردوی چهارم به میزبانی دریاچه آزادی تهران روند آماده سازی خودمان را طی می‌کنیم. نزدیک ۱۰ روز دیگر عازم مسابقات خواهیم شد. چند روزی را هم آنجا قرنطینه خواهیم شد تا بعد در مسابقات شرکت کنیم.
 
امیدوارم در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

او ادامه داد: این دوره از مسابقات بسیار متفاوت است چراکه نه مدالی دارد و نه سکویی بلکه صرفا برای تعیین سهمیه‌های المپیک برگزار می‌شود. تعداد تیم‌ها و تعداد ورزشکاران هم بسیار اندک خواهند بود. با این اوصاف نمی‌شود خیلی در مورد سطح فنی مسابقات نظر داد.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: آخرین بار دو سال پیش در مسابقات مجارستان شرکت کردیم به همین دلیل شناخت کافی از رقبا نداریم. همه تلاش می‌کنیم که سهمیه المپیک را بگیریم، اما نمی‌توان از الان نتیجه را پیش‌بینی کرد. امیدوارم در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۶۲۱۶۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین