پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی کشورمان را مشخص کرد.

شعار سال: یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی کشورمان را مشخص کرد.
 کارلوس کی روش پس از شکست سه بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا پس از هشت سال با این تیم خداحافظی کرد و با قراردادی ۳ ساله تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان سرمربی کلمبیا انتخاب شد.

همزمان با جدایی این مربی از تیم ملی کشورمان گزینه های مختلفی مانند زین الدین زیدان، یورگن کلینزمن، ژوزه مورینیو، هروه رنار، لورن بلان، جواد نکونام، علی دایی، امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شدند که البته مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی این فدراسیون بارها تاکید کرده اند تاکنون هیچ مذاکره یا حتی پیشنهادی به این مربیان صورت نگرفته است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد تیم ملی در تعطیلات نوروز ۹۸ در تورنمنت چهارجانبه چین شرکت می‌کند و به همین دلیل شائبه‌هایی هم درباره انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی مطرح شده است.

از طرفی حسین کلانی، عضو کمیته فنی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال لحظاتی پیش درباره انتخاب سرمربی تیم ملی مواردی را مطرح کرد و در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت: در حال حاضر حواشی و شایعات زیادی وجود دارد و همه می‌گویند فلانی سرمربی تیم ملی می‌شود. قاطعانه می‌گویم تاکنون هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین کی روش گرفته نشده است. اختلاف نظر‌هایی وجود دارد و خودم همیشه مخالف مربی خارجی بوده ام، اما در شرایط فعلی نمی‌توانم با این مربیان مخالفت کنم چراکه باید ابتدا سرمربیان جوان ایرانی یک تا ۲ سال کنار مربیان بزرگ خارجی کسب تجربه کنند تا بتوانیم سکان هدایت تیم ملی را به آن‌ها بسپاریم. البته به جز یک تا ۲ بار همواره موفقیت‌های فوتبال کشورمان با سرمربیان ایرانی رقم خورده است. اگر شروع به سازندگی، آموزش و پرورش مربیان ایرانی کرده بودیم اکنون برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشکلی نداشتیم. در کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صورت دموکراتیک تصمیم گیری می‌شود و در نهایت سعی می‌کنیم ظرف هشت تا ۱۰ روز آینده مربی واجد شرایطی را انتخاب کنیم، اما به همین سادگی اجازه نمی‌دهیم فدراسیون هرقراردادی را امضاء کند. نه به عنوان عضو کمیته فنی یا مشاور رئیس فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان یک ایرانی قاطعانه روی متون و تبصره‌های قرارداد مربی جدید تیم ملی نظارت خواهم کرد و سعی می‌کنیم قرارداد این مربی خیلی روشن و شفاف به سود فدراسیون و کشور ایران باشد. به عنوان کارفرما باید یک مربی را جذب کرده و کار‌هایی که باید انجام بدهد به او تحمیل کنیم نه اینکه مربی‌ای جذب کنیم که هر کاری دلش خواست انجام بدهد.

با این اظهارنظر باید گفت: در نهایت تا ۱۰ روز دیگر سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد که البته احتمال انتخاب یک سرمربی ایرانی به صورت موقت برای جانشینی کی روش زیاد است.

شعار سال  ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:25بهمن 1397، کد خبر:6833140،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
پول سرمربی ایرانی نمیتونن پرداخت کنن اونوقت میخوان کلینزمن و زیدان رو بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین