پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
روز گذشته هنگامی که نیروهای تیم مین‌زدایی طبق برنامه روزانه خود مشغول پاکسازی جدار مرز 220 کیلومتری دهلران با عراق از آثار مواد منفجره از دوران جنگ تحمیلی بودند، با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.

شعارسال: روز گذشته پیکر تازه تفحص شده یکی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در منطقه شرهانی شهرستان دهلران توسط گروههای تفحص شناسایی شد.

روز گذشته هنگامی که نیروهای تیم مین‌زدایی طبق برنامه روزانه خود مشغول پاکسازی جدار مرز 220 کیلومتری دهلران با عراق از آثار مواد منفجره از دوران جنگ تحمیلی بودند، با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.

روز گذشته بعد از اینکه گروه‌های تفحص شهدا از وجود پیکر یک شهید والامقام در منطقه عمومی شرهانی شهرستان دهلران مطلع شدند، خود را به منطقه رساندند.

پس از کنار زدن خاک توسط نیروهای تفحص، قطعاتی از پیکر مطهر یک شهید والامقام که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه میانی شهرستان دهلران به شهادت رسیده بود، پیدا شد.

پایان یافتن انتظار بیش از 30 ساله خانواده این شهید از یک سو و این اتفاق کم‌نظیر که پس از حدود سی سال قمقمه این شهید در حالیکه هنوز مقداری آب در آن باقی مانده بود، پیدا شد،‌ اشک شوق را در چشمان اعضای گروه تفحص جاری کرد.

بر اساس این گزارش پیکر تازه تفحص شده مربوط به یکی از رزمندگان اعزامی از شهرستان چالوس استان مازندران است.

در کنار پیکر مطهر شهید «مسعود نداف»، پلاک یگان خدمتی و چند قطعه عکس شخصی او پیدا شد.

گرچه شاید باور این موضوع برای خیلی‌ها سخت باشد، اما تاریخ سراسر افتخار دوران دفاع مقدس پر از اینچنین اتفاقاتی است که گواه این موضوع هستند که در مسیر جهاد در راه خدا و معامله با پروردگار از هیچ چیز نباید تعجب کرد

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاریفارس ، تاریخ انتشار : 18بهمن 97، کدخبر:13971118000673 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین