پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: چون هنوز بیمارستان 320 تختخوابی تأمین اجتماعی در طرح جامع شهری شیراز تعریف نشده، شهرداری به ما دستور نقشه نداده است اما علیرغم همه این مسائل پیمان‌کار در حال فعالیت است.

شعارسال: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: چون هنوز بیمارستان 320 تختخوابی تأمین اجتماعی در طرح جامع شهری شیراز تعریف نشده، شهرداری به ما دستور نقشه نداده است اما علیرغم همه این مسائل پیمان‌کار در حال فعالیت است.

اکبر امیری در خصوص وضعیت بیمارستان 320 تختخوابی تأمین اجتماعی در شیراز اظهار داشت: پیمانکار از مردادماه امسال مراحل کار احداث بیمارستان را آغاز کرده است، حدود 3 هفته پیش نیز دکتر همتی از اعضای هیئت‌مدیره از کارگاه بازدید کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس ادامه داد: در محل احداث بیمارستان نیروها با تجهیزات سنگین مشغول به کار هستند، در حال حاضر بین شهرداری شیراز و سازمان مسکن و شهرسازی در خصوص طرح تفصیلی شهر شیراز مشکلی وجود دارد.

وی افزود: سازمان مسکن و شهرسازی هنوز از لحاظ فنی اطلاعات حدود و ارتفاع زمین را به ما نداده است که بدانیم بر و کف زمین کجاست که از آنجا کار را شروع کنیم.

امیری گفت: از طرفی چون هنوز بیمارستان در طرح جامع شهری تعریف نشده، شهرداری شیراز به ما دستور نقشه نداده است اما علیرغم همه این مسائل پیمان‌کار ما در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: شرکت اتریشی به دلیل خروج آمریکا از برجام، از قرارداد ساخت بیمارستان 320 تختخوابی خارج نشده است و ما هنوز مشغول مذاکره هستیم.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفری که تیرماه امسال به شیراز داشت با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت بنا و تأسیسات بیمارستان 320 تخت خوابی تأمین اجتماعی 300 میلیارد تومان است، گفته بود: «هفته آینده عملیات اجرایی بیمارستان تأمین اجتماعی در شیراز با سرمایه‌گذار داخلی آغاز می‌شود» اما مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس از ادامه مذاکره با شرکت اتریشی خبر می‌دهد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار : 18بهمن 97، کدخبر:13971117001203 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
بازم پاس کاریه مدیران مسئول
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین