پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا پنجم اسفند ماه خبرداد.

شعار سال: محمدرضا رضوان طلب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه داشت و قرار بود امروز ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام باشد. اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده این مهلت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه پنجم اسفندماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت هشت روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

رضوان طلب در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا شش بهمن ماه به مدت هفت روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت هفت روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم این مرکز از روز ۱۵ بهمن تا امروز ۳۰ بهمن را به عنوان مهلت اولیه فراخوان جذب را اعلام کرد و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اکنون نیز این زمان تا پنجم اسفند تمدید شده و دانشگاه‌ها تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.

در نهایت پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 30 بهمن 97، کد مطلب: 97113016028: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین