پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
رییس سازمان سنجش عنوان کرد: کارنامه اولیه آزمون دکتری هفته آخر فروردین و کارنامه نهایی اول شهریور ماه منتشر می‌شود.رییس سازمان سجنش آموزش کشور گفت: در این آزمون نسبت به سال گذشته ۳۸ هزار نفر کاهش داوطلب داشته‌ایم و انتظار این را داریم که در سال‌های آینده باز هم با کاهش مواجه شویم. خدایی با اعلام این خبر که انتخاب رشته این آزمون در اردیبهشت صورت می‌گیرد گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند همچنین پس از بررسی‌های کارشناسی نتیجه نهایی در هفته اول شهریور بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

شعار سال: ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در بازدید از حوزه آزمون ورودی دکتری که در دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کارنامه اولیه آزمون دکتری هفته آخر فروردین و کارنامه نهایی اول شهریور ماه منتشر می‌شود.
خدایی گفت: ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۵۷ درصد مرد و ۴۳ درصد زن هستند.

رییس سازمان سجنش آموزش کشور گفت: در این آزمون نسبت به سال گذشته ۳۸ هزار نفر کاهش داوطلب داشته‌ایم و انتظار این را داریم که در سال‌های آینده باز هم با کاهش مواجه شویم.
خدایی با اعلام این خبر که انتخاب رشته این آزمون در اردیبهشت صورت می‌گیرد گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند همچنین پس از بررسی‌های کارشناسی نتیجه نهایی در هفته اول شهریور بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

وی درباره امکان اعمال سلیقه دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجویان گفت: باید به دانشگاه‌ها اعتماد کنیم و حتما پذیرش دانشجو بر مبنای مقیاس عادلانه صورت می‌گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران تاریخ انتشار 3اسفند 97، کد خبر: 731312، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین