پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
TIM سرویس بزرگی از لندن شامل جاده‌ها، زمین‌های مجاور و سازه‌ها را پوشش می‌دهد.این سرویس بر روی جابه‌جایی سطح زمین و ساختار آن تأثیر تغییرات بلندمدت یا منطقه‌ای مانند درجه حرارت، سیل، پیش‌بینی باد و امواج قوی و همچنین خطرات کوتاه‌مدت طبیعی نظارت می‌کند و سعی در کاهش تأثیر آن‌ها دارد. همچنین این فناوری، موجب تسهیل در روند بازرسی از راه دور، کاهش ارتباط کاربری بین بازرسان و ترافیک روزانه می‌شود. داده‌های آن برای ۲۵ سال جمع‌آوری، بایگانی و حفظ‌ شده و در فواصل زمانی منظم به‌روز می‌شود.

شعار سال: TIMسرویس بزرگی از لندن شامل جاده‌ها، زمین‌های مجاور و سازه‌ها را پوشش می‌دهداین سرویس بر روی جابه‌جایی سطح زمین و ساختار آن تأثیر تغییرات بلندمدت یا منطقه‌ای مانند درجه حرارت، سیل، پیش‌بینی باد و امواج قوی و همچنین خطرات کوتاه‌مدت طبیعی نظارت می‌کند و سعی در کاهش تأثیر آن‌ها دارد.

همچنین این فناوری، موجب تسهیل در روند بازرسی از راه دور، کاهش ارتباط کاربری بین بازرسان و ترافیک روزانه می‌شود. داده‌های آن برای ۲۵ سال جمع‌آوری، بایگانی و حفظ‌ شده و در فواصل زمانی منظم به‌روز می‌شود.

خدمات در نظر گرفته‌شده برای سرویس دائمی و خدمات کاربردی است و مرحله امکان‌سنجی پروژه در سال ۲۰۱۵ توسط تیم بارتون به‌ پایان رسید و مبلغ سرمایه‌گذاری ۹۲ هزار و ۶۰۰ یورو است.

این استارت آپ در حوزه حمل‌ و نقل فعال است و در سنجش از راه دور ماهواره‌ای مقرون‌ به‌ صرفه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 5 اسفند 97، کد خبر: 363061، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین