پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
فریبرز راشدی افزود: در یازده ماه گذشته، 5هزار و 151 تصادف شهری و جاده ای در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ثبت رسیده که زاهدان با دو هزار و 578تصادف شهری و خاش با 863تصادف جاده ای بالاترین آمار این بخش ها را به خود اختصاص داده اند.

شعارسال: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی یازده ماه گذشته،120 نفر در تصادفات جاده ای و شهری جان خود را از دست داده اند.

فریبرز راشدی  افزود: در یازده ماه گذشته، 5هزار و 151 تصادف شهری و جاده ای در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ثبت رسیده که زاهدان با دو هزار و 578تصادف شهری و خاش با 863تصادف جاده ای بالاترین آمار این بخش ها را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در این مدت، 7هزار و 509نفر توسط آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مراکز درمانی منتقل شده اند که از این تعداد 4هزار و 769نفر در حوزه شهری و مابقی در بخش جاده ای بوده است.

وی اظهار کرد: طی یازده ماه گذشته، 506نفر در محل اعلام شده توسط تکنسین های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی درمان سرپایی شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در طی این مدت، 120 فوتی به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: 102 نفر از این فوتی ها در بخش جاده ای و مابقی در حوزه شهری به ثبت رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، تاریخ انتشار: 7اسفند 1397 ، کدخبر: 109266،www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین