پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
معاون سازمان حمایت مدعی شد: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود ۹۶۰هزار تن است که امسال فقط ۲۸۰هزار تن از داخل تأمین شد.

شعارسال: معاون سازمان حمایت مدعی شد: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود ۹۶۰هزار تن است که امسال فقط ۲۸۰هزار تن از داخل تأمین شد.

شهرام میرآخور، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره با تمهیدات ویژه و خوبی که برای تنظیم بازار گوشت انجام گرفته است گفت: 5 تیم در بازرسی و نظارت مراحل عرضه، انبارها، سردخانه ها، برخی از وادکنندگان و عرضه کنندگان و واسطه‌هایی را که در بازار گوشت اخلال می‌کردند شناسایی و با آن‌ها برخورد کردند.

این مسئول افزود: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود 960 هزار تن است که امسال فقط 280 هزار تن تأمین شد و با میزانی که تا الآن واردات گوشت داشته‌ایم باز هم 330 هزار تن فاصله وجود دارد تا نیاز داخل به‌تمامی تأمین شود و همین فاصله است که موجب ایجاد فساد و رانت می‌شود به‌ویژه وقتی که کالایی با ارز دولتی وارد می‌شود و درست به همین دلیل است که نیاز به نظارت ویژه وجود دارد.

میرآخور با بیان این‌که هیچ مشکلی برای تأمین میوه شب عید وجود ندارد گفت: به‌دلیل حساسیتی که روی سیب و پرتقال بود این دو قلم میوه به‌اندازه کافی خریداری و ذخیره شده که در روز‌های پایانی سال با قیمتی که ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد کرد توزیع خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:8 اسفند 1397 ، کدخبر: 1956948،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
هرکس یک چیزی میکه معلوم نیست مشکل از کجا و چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین