پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
آخرین محموله گوشت قرمز گرم برای تنظیم بازار این محصول بامداد امروز (چهارشنبه) با پرواز هواپیمایی هما از فرودگاه پیام وارد کشور شد.دولت به منظور تامین بازار داخلی همه ساله بخشی از گوشت مورد نیاز کشور را از طریق واردات تامین می‌کند، اما در نیمه دوم امسال و بویژه در فصل زمستان نه تنها بهای گوشت قرمز تولید داخل در بازار افزایش چشمگیری داشت، بلکه گوشت وارداتی نیز به دلیل توزیع نامناسب به دست مصرف کنندگان نهایی نمی‌رسید.

شعار سال: این محموله ۳۱ تنی گوشت گرم از قزاقستان بارگیری و با هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ به ایران حمل شد.

دولت به منظور تامین بازار داخلی همه ساله بخشی از گوشت مورد نیاز کشور را از طریق واردات تامین می‌کند، اما در نیمه دوم امسال و بویژه در فصل زمستان نه تنها بهای گوشت قرمز تولید داخل در بازار افزایش چشمگیری داشت، بلکه گوشت وارداتی نیز به دلیل توزیع نامناسب به دست مصرف کنندگان نهایی نمی‌رسید.

به گفته مرتضی رضایی معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی تاکنون ۱۶۰ هزار تن گوشت قرمز سرد و تازه گوسفندی و گوساله منجمد برای تامین نیاز و تنظیم بازار وارد شده است.

علاوه بر این، بخشی از گوشت مورد نیاز بازار از طریق واردات دام زنده به کشور تامین شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان تاریخ انتشار 29اسفند 97، کد خبر: 504544، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین