پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه اختصاص سهمی از مالیات بر ارزش افزوده تحولی بزرگ در حوزه ورزش ایجاد می کند ، گفت: مجلس و دولت در بودجه سال ۹۸ نیز برای حوزه ورزش سنگ تمام گداشتند.
شعار سال :سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره تخصیص اعتبارات ورزشی در سال 97، عنوان کرد: اختصاص سهم 0.27 درصدی از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش یک تحول بزرگ در حوزه ورزش به ویژه در استان‌ها و هیأت‌های ورزشی ایجاد کرد که باید در این زمینه قدردان مجلس و دولت باشیم.

وی با یادآوری اینکه این تصمیم در یک فرآیند 5 ساله یک جهش و انقلاب بزرگ در زیرساخت‌های ورزشی کشور ایجاد خواهد کرد، افزود: قطعا در همین یک سال اخیر نیز ورزشکاران شهرستانی این تغییر را لمس کرده‌اند و امیداوریم این حمایت در لایحه بودجه 98 و در تخصیص اعتبارات آن نیز ادامه داشته باشد.

مجلس و دولت برای بودجه سال 98 سنگ تمام گداشتند


رئیس کمیته ملی المپیک درباره بودجه سال 98 نیز با اشاره به درپیش بودن المپیک 2020 ژاپن، اظهار کرد: فراکسیون ورزش، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 در این زمینه حساسیت‌ها را درک و در بودجه لحاظ کردند و صراحتاً می‌توان اعلام کرد که مجلس و دولت در تدوین لایحه بودجه 98 برای ورزش قهرمانی هیچ کوتاهی نداشته‌اند.

دوپینگی بودن ورزشکاران یکی از کشورها ایران را به مقام پنجم رقابت‎های آسیایی رساند

صالحی امیری با بیان اینکه اکثر تیم‌ها در دنیا برای طی مراحل آماده سازی خود در طول سال در کمپ‌ها و اردوهای بین المللی هستند که تحقق این موارد برای ورزشکاران کشورمان نیازمند بودجه است، ادامه داد: در این مسیر ورزشکاران کشورمان نیز با وجود محدودیت‌ها اما شرایط برای ورزشکاران کشورمان فراهم بوده و در همین رقابت‌های اخیر آسیایی به لحاظ تعداد مدال ما رکورددار بودیم و با توجه به دوپینگی بودن مدال آوران دو کشور به جایگاه پنجم خود بازگشتیم.

امیدواریم در 30 رشته کسب سهمیه المپیک کنیم

وی یادآور شد: در رقابت‎های المپیک جوانان نیز ایران از رتبه 26 به رتبه هفتم دست یافت که این موفقیت نیز، موفقیت بزرگی است و تیم‌های ما در کسب سهمیه نیز عملکرد خیلی خوبی داشتند که بسکتبال آخرین تیمی بود که سهمیه لازم برای حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد و امیدواریم در 30 رشته کسب سهمیه کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سئوال که چه قولی برای کسب نتیجه در رقابت‌های پیش روی المپیک 2020 می‌دهید، اظهار کرد: با حمایت مجلس و دولت در آستانه یک جهش خیلی بزرگ در ورزش قهرمانی قرار داریم و ما هم قول می‌دهیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت،تاریخ انتشار:10 اسفند 1397،کدخبر:419774،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
امیدواریم با این اختصاص بودجه سربلند بشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین