پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه استقبال از تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه به پرسپولیسی بودن متهم شده است، گفت: این صحبتها را باور نکنید؛ من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی.

شعارسال: محمود گودرزی در حاشیه استقبال از تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود تیم والیبال ایران به رقابت های المپیک افتخار بزرگی بود که ملی‌پوشان به آن دست پیدا کردند و شکستن طلسم ۵۲ ساله کار بزرگی بود که این بازیکنان انجام دادند.

وی در رابطه با اینکه برای رسیدن تیم ملی والیبال ایران به موفقیت در المپیک اظهار کرد: آنطور که ما عمل کرده ایم، بازیکنان را دیدیم و تلاش آنها را مشاهده کردیم دور از دسترس نیست که این تیم در رقابت های المپیک هم سربلند باشد و با موفقیت باعث شادی مردم شود.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اعتراض هواداران استقلال نیز خاطرنشان کرد: من نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی. استقلال تا الان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و هم مربی و سه بازیکن با ارقام بالا جذب کرده است و سه بازیکن دیگر نیز می خواهد. تصمیم‌گیرنده در خصوص جذب بازیکن، سرمربی تیم است.

وی تصریح کرد: سال گذشته پرسپولیسی ها شرایط خوبی نداشتند و می گفتند من استقلالی هستم، اما شما اینکه من طرفدار تیم خاصی هستم را باور نکنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18خرداد1395، کدخبر: 3679750: WWW.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین