پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کشورهای عمان و کویت با تصمیم فیفا می‌توانند به قطر در میزبانی برخی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ کمک کنند.مذاکره برای انتقال برخی بازی‌های جام جهانی 2022 به عمان و کویت محرمانه است و جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا مدتی قبل به این 2 کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرده بود. اینفانتینو پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم نهایی در رابطه با تعداد تیم‌های جام جهانی 2022 در ماه ژوئن سال جاری میلادی اتخاذ خواهند شد.

شعار سال: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در صورت افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی 2022 در قطر از 32 به 48 تیم موضوع کمک 2 کشور عمان و کویت به قطر برای میزبانی برخی بازی‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

مذاکره برای انتقال برخی بازی‌های جام جهانی 2022 به عمان و کویت محرمانه است و جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا مدتی قبل به این 2 کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرده بود. اینفانتینو پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم نهایی در رابطه با تعداد تیم‌های جام جهانی 2022 در ماه ژوئن سال جاری میلادی اتخاذ خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا، تاریخ انتشار 16 اسفند 97، کد خبر: 1465796، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین