پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قصد دارد دیداری با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا داشته باشد تا در خصوص موضوعات مختلف صحبت کند.
شعارسال: مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال هفته آینده راهی سوئیس خواهد شد و احتمالاً روز دوشنبه (9 مهرماه) در جلسه کمیته مسابقات فیفا که تاج هم عضوی از این کمیته است، شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در این سفر دیداری هم با جیانی اینفاتینو، رئیس فیفا داشته باشد. تاج قرار است در جلسه‌اش با اینفانتینو در خصوص میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 و پول‌های بلوکه شده و طلب ایران از فیفا صحبت کند. همچنین با توجه به مشکلاتی که تحریم برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده و فدراسیون برای واریز و برداشت پول دچار مشکلات عدیده شده، قرار است در این خصوص نیز مذاکراتی با رئیس فیفا صورت بگیرد.


تاج قصد دارد درباره امضای تفاهم‌نامه با اینفانتینو برای پرداخت برخی بدهی‌های ارزی فدراسیون ایران از طریق فیفا صحبت کند. به عنوان مثال هزینه حضور بولیوی در ایران 120 هزار دلار می‌شود که در صورت تفاهم این مبلغ را فیفا از منابع مالی فوتبال ایران پرداخت خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 1 مهر 1397 ، کدخبر: 1834976 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیفته و مردمم درجریان بزارن ک چرا انقد کوتاهی داره تو ورزش ما اتفاق میقته :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
اگه بتونن میزبانی جام جهانی فوتسال رو بگیرن که خیلی عالی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین