پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۸۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
فدراسیون فوتبالِ تحت هدایت مهدی تاج در حالی با یک شرکت معتبر خارجی قراردادی میلیاردی منعقد کرده است که هیچگونه اطلاع‎رسانی‎ در این خصوص صورت نگرفته است

شعارسال:فدراسیون فوتبالِ تحت هدایت مهدی تاج در حالی با یک شرکت معتبر خارجی قراردادی میلیاردی منعقد کرده است که هیچگونه اطلاعرسانی در این خصوص صورت نگرفته است.

 همواره در حاشیه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی جهان مانند جامجهانی شرکتهای مختلف سعی در ايجاد فرصت‌هاى مختلفی برای درآمدزایی دارند. علاوه بر مسائلی مانند حق پخش و حق کپی رایت، موارد دیگری هم در حاشیه جامجهانی رخ داده که از اين ميان سود خوبی هم نصیب فدراسیون فوتبال ايران هم شده است. پولی هنگفتی که فدراسیون فوتبال در خصوص آن اطلاعاتی را اعلام نکرده است و مشخص نیست این پول کجاست و صرف چه مواردی شده است.

یکی از شرکتهای معتبر استیکر (برچسب) جهان، برای جام جهانی 2018 روسیه، با تمامی فدراسیونهای حاضر در این رویداد بزرگ قراردادی را به امضا رسانده است. قراردادی که در آن مقرر شده این شرکت استیکر حق چاپ تصاویر بازیکنان تیمهای حاضر در جامجهانی را بر روی کارتهایی خاص، برچسب و ... داشته باشد.

قرارداد اين شركت حداقل مبلغ پرداختی به فدراسیون هاى حاضر در جام جهانى ٢٠١٨ را مبلغ 140 هزار دلار تعيين كرده است. مبلغى که با فرض دلار حدود ١٤ هزار تومانی چیزی معادل دو ميليارد تومان عايد فدراسيون فوتبال ايران میشود.

آن چيز كه مشخص نيست چرا فدراسيون فوتبال از اعلام چنين قرارداد ارزشمندی كه موجب درآمدزايى شده است خوددارى كرده و اينكه اين مبلغ آيا محقق شده است و يا مثل موضوع درآمدزايى از فروش لباس هاى تيم ملى با شركت آديداس به نتيجه اى نرسيده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار30شهریور 97، کد خبر: 806081، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
این اقای تاج همیشه عجیب غریب بوده! الان با قانون منع بازنشسته ها هم نمیره! مونگار مثل همیشه:))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
نمیدونم
انگار قضیه یکم مشکله که این درامد زایی اعلام نشده امید وارم شفاف سازی در این زمینه صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین