پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
مدیر عامل سازمان اتکا با اشاره به اهمیت توجه به صنعت گردشگری کشور گفت: مجموعه سازمان اتکا می‌تواند گام‌های موثری در توسعه صنعت گردشگری بردارد.

شعار سال: مدیر عامل سازمان اتکا با اشاره به اهمیت توجه به صنعت گردشگری کشور گفت: مجموعه سازمان اتکا می‌تواند گام‌های موثری در توسعه صنعت گردشگری بردارد.

محمدمهدی کربلایی در مراسم رونمایی «قطار سازگار با محیط زیست گردشگری هدهد» سازمان اتکا در اسالم، اظهار کرد: افتتاح این هتل در اسالم جزو اقدام‌های جهادی مجموعه در ماه‌های اخیر بوده که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه ما در مجموعه سازمان اتکا وظیفه خدمات‌رسانی با کیفیت به مجموعه خانواده‌های نیروهای مسلح و ملت شریف ایران را داریم، افزود: مجموعه سازمان اتکا زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا و در وزارت دفاع به کارکنان نیروهای مسلح خدمات ارائه می‌دهد‌ اما کار آنها کاملاً خدماتی و جدا از کار نظامی است.

مدیر عامل سازمان اتکا توجه به صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع مهم و با ظرفیت بالا را امری مهم دانست و تصریح کرد: این صنعت در دنیا در حال توسعه است و در ایران نیز باید به آن توجه کنیم ضمن اینکه برنامه‌ریزی ما رسیدن به درآمد 250 میلیارد تومان در صنعت گردشگری تا سال 1404 است.

وی نقش سازمان اتکا در توسعه صنعت گردشگری را مهم خواند و گفت: توانایی لازم در سازمان اتکا وجود دارد و می‌تواند گام موثری در این زمینه بردارد.

کربلایی یکی از نقاط قوت سازمان اتکا را انجام کار فرهنگی با زمینه اسلامی ذکر کرد و افزود: گردشگری سالم در شرایط کاملاً اسلامی یک نقطه قوت و موضوع محوری مورد نظر در شرکت هدهد سازمان اتکاست.

وی با تصریح بر اینکه گیلان از ظرفیت‌های زیادی به‌ویژه در بحث گردشگری برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند با یک همت و سلیقه خوب و پشتکار مورد توجه و بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان اتکا افتتاح هتل سه ستاره هدهد سازمان اتکا در اسالم را گامی موثر در راستای توسعه گردشگری شهرستان تالش عنوان کرد و گفت: امیدواریم این موضوع آغازی برای حضور سازمان اتکا در صنعت گردشگری در منطقه تالش توسط شرکت هدهد باشد.

وی یکی از خصوصیات منحصر به‌فردی شرکت و هتل هدهد سازمان اتکا در اسالم را نظم‌بخشی بیان کرد و افزود: اداره این شرکت و هتل توسط بانوان انجام می‌شود و انتظار می‌رود بانوان با دقت و پشتکار گام‌های خوبی در فعالیت‌های اجرایی بردارند.

کربلایی با قدردانی از مهسا بخشایش مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرواز هدهد سازمان تصریح کرد: امیدواریم با پشتکاری که در این خانم وجود دارد کارهای هدف‌گذاری شده را به سرانجام برساند.

وی از توسعه امکانات سازمان اتکا در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان اتکا از کسانی که بخواهند به مجموعه شرکت هدهد کمک کنند حمایت می‌کند.

*راه‌اندازی هتل‌های هدهد سازمان اتکا در کشور

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرواز هدهد سازمان اتکا نیز در نشست مذکور اظهار کرد: شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی پرواز هدهد به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان اتکا فعالیت و ماموریت خود را در زمینه توسعه گردشگری به انجام می‌رساند.

مهسا بخشایش با اشاره به اینکه شرکت هدهد یکی از شرکت‌های تابعه اتکا است، افزود: فعالیت شرکت هدهد اتکا در زمینه توسعه گردشگری در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در حال اجراست.

وی افتتاح هتل هدهد اتکا در منطقه اسالم را نخستین زنجیره گروه هتل‌های هدهد دانست و یادآور شد: احداث گروه هتل‌های زنجیره‌ای هدهد با شعار «شکوه و آرامش» در کشور بوده که به دلیل منطقه بکر و طبیعت زیبا، بی‌بدیل و مثال‌زدنی اسالم نخستین هتل هدهد سازمان اتکا در این بخش افتتاح شده است.

وی اشتغالزایی جوانان را از دیگر اهداف راه‌اندازی هتل هدهد دانست و یادآور شد: در زمینه طراحی و ساخت و ساز «قطار سازگار با محیط زیست گردشگری هدهد» از تخصص نیروهای جوان و بومی استفاده کردیم که همزمان با هتل هدهد اسالم رونمایی شده است.

این مسئول گیلان را یکی از نقاط بسیار بکر، زیبا و دیدنی دانست و یادآور شد: صنعت گردشگری گیلان باید توسعه بیشتری پیدا کند و سازمان اتکا با هدف توسعه گردشگری منطقه وارد این شهر شده و برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه داریم.

وی مشهد مقدس را ایستگاه بعدی افتتاح هتل هدهد سازمان اتکا عنوان کرد.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت گيلان نیوز، تاریخ انتشار جمعه 20 دی 1392، كد مطلب:178: www.gilannews.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین