پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
امام جمعه موقت ورامین خواستار تسریع در تصویب و ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین و اصلاح حریم شهری این شهرستان شد.

شعار سال: حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با هشدار به خود و همه مسئولان نسبت به بی تفاوتی نسب به امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بی تفاوت باشیم، آینده نگران کننده‌ای خواهیم داشت، چرا که دشمن با تمام توان به جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشور ما روی آورده و به دنبال قتل عام است، اما برخی از ما خوابیده‌ایم و هنوز به این باور نرسیده‌ایم، که باید فضای مجازی مدیریت شود.

محمودی افزود: امر به معروف و نهی از منکر قانون و حکم خدا است، ولی مجریان قانون کجایند، اگر به این دو فریضه عمل می‌شد، شاهد این مظاهر فساد در کشور نبودیم، اگر این دو فریضه غریب نبود، برخی افراد در برخی پست‌ها نبودند.

وی با بیان اینکه از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و کشور می‌خواهم، حرکت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: همه دستگاه‌ها، جایگاه‌ها و مردم در امر به معروف و نهی از منکر مسئولند، اما بنده از نیروی انتظامی می‌خواهم، با حضور قوی‌تر خود در راستای این امر تلاش کند و قطعاً دعای خیر مردم، به ویژه خانواده شهدا همراه آنها خواهد بود.

جنگ آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است

خطیب جمعه ورامین گفت: باور کنیم، که آمریکایی‌ها و عمال آنها به جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه کشور ما روی آوردند، آنها جرأت تعرض نظامی ندارند و از قدرت نظامی ایران با خبر هستند و می‌دانند، اگر دست از پا خطا کنند و اراده تعرض نظامی به این ملت را داشته باشند، پوزه آنها به خاک مالیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه غیرت انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر شکست دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و تبلیغاتی است، گفت: ما می‌بایست، در برابر تهاجم حداکثری دشمن تمام امکانات و توانایی‌های خود را به کار گرفته و به فضل الهی سنگین‌ترین شکست تاریخ آمریکا را نصیب این کشور کنیم.

وی با تاکید بر توجه بر ادای حق مردم دیار شهدای کفن پوش ۱۵ خرداد افزود: دولت مصوباتی در مورد اصلاح ساختار سیاسی و جغرافیایی استان‌های مختلف داشته است، ولی از این اصلاح در استان تهران تاکنون خبری نیست.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: سال‌ها است، به مردم ورامین وعده فرمانداری ویژه داده شده است و مراحل این امر در دولت‌های قبل طی شده است و حتی بنر تبریک نیز در سال‌های قبل در سطح شهر نصب شد.

محمودی از مسکوت ماندن تداوم این امر و مطالبه به حق مردم در دولت فعلی انتقاد کرد و گفت: اصلاح حریم شهری نیز می‌تواند مشکلات فراوانی که تاکنون این عدم اصلاح به همراه داشته است، رفع کند، اگرچه تاکنون این تأخیر موجه نبوده و سال‌ها به این منطقه آسیب زده است و قطعاً می‌بایست، برای این تأخیر به مردم پاسخگو بود، اما حال که پرونده این مساله در کشور گشوده شده است، مردم ورامین نیز منتظرند، هرچه سریع‌تر به حق خود برسند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 اسفند 97، کد مطلب: 4568544: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین