پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
هشتاد و پنجمین جلسه صحن شورای شهر رشت ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات دفتر شورای شهر برگزار شد.

شعارسال: رئیس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا، اظهار کرد: امروز در مراسمی از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری رشت تجلیل می‌شود.

امیرحسین علوی در ادامه با بیان اینکه شهر رشت همواره یکی از مقاصد گردشگران در ایام نوروز بوده است، افزود: ستاد استقبال شهرداری رشت از دو ماه پیش آغاز بکار کرده است، اما در برخی از حوزه‌ها به واسطه کمبود منابع مالی اقدامات به خوبی انجام نمی‌شود.

وی خواستار تزریق اعتبار برای لکه گیری آسفالت معابر شد و تأکید کرد: اگرچه آسفالت برخی از معابر در حال انجام است، ولی سرعت لازم را ندارد. شایسته نیست در ایام نوروز رشت شهری پر از چاله بوده و خاطرات آن در ذهن مسافران بماند.

علوی ادامه داد: مناطق پنجگانه با پیمانکاران برای آسفالت قرارداد منعقد کرده‌اند، اما لازم است با تزریق اعتبار به کار خود سرعت بیشتری دهند.

پیشنهاد خرید یکدستگاه دیالیز از سوی شورای شهر

از مواردی که در جلسه مطرح و درباره آن بحث و بررسی شد لایحه کمک ۱۰ میلیون تومانی به انجمن بیماران کلیوی، کمک ۲۰ میلیون تومانی به خیریه لبخند در راستای حمایت از بیماران سرطانی، تغییر ردیف اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان سازمان حمل و نقل و بودجه یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومانی سال آینده شورای شهر بود.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه با قرائت دستور جلسه افزایش سقف کمک به انجمن بیماران کلیوی، خواستار توضیح پیرامون لایحه شد. این لایحه قبلاً در کمیسیون فرهنگی شورا بررسی شده بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این باره توضیح داد: بیماران کلیوی مشکلات جسمی و اجتماعی زیادی دارند و کمک به آنها ضروری است.

محمدحسن عاقل منش با اشاره به راه اندازی دستگاه‌های جدید دیالیز در تهران، گفت: پیشنهاد می‌دهم همانند شوراهای سال‌های گذشته یک دستگاه دیالیز جدید پیشرفته خریداری و بنام شورا در بیمارستان‌ها بگذاریم.

تصویب کمک ۲۰ میلیونی به مؤسسه خیریه لبخند

یکی از اعضای شورای شهر رشت درباره لایحه کمک ۲۰ میلیون تومان شورای شهر به مؤسسه خیریه لبخند گفت: سال گذشته، اعضای شورا با حضور در مراسم این مؤسسه، وعده کمک داده بودند. با طول کشیدن ارسال لایحه از سوی شهرداری، مجدد اعضا خواستار افزایش رقم کمک برای دو سال، به مبلغ ۲۰ میلیون تومان شدند.

همچنین لایحه اعطای قبر به مشاهیر و هنرمندان برای بررسی بیشتر به کمیسیون بودجه ارجاع شد تا ردیف بودجه آن در سازمان آرامستان برای سال آتی مدنظر قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر رشت درباره این لایحه گفت: بررسی‌های اولیه در این زمینه صورت گرفته و با مدیرکل ارشاد گیلان، انجمن مفاخر و برخی شخصیت‌های تأثیر گذار فرهنگی مذاکره شده تا ابتدا یک بانک اطلاعاتی از این چهره‌ها در حوزه‌های مختلف تهیه شود.

زاهد افزود: نوع کمک برای هزینه‌های کفن و دفن و تهیه قبر در حال بررسی بوده و کمیسیون بودجه آماده است با دو فوریت این لایحه تصویب کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار:22اسفند1397 ، کدخبر: 32728: rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
با تامین اعتبارات می شه در قسمت مدیریت شهری خیلی کارهای بزرگی انجام داد توسعه شهری ایجاد اشتغال سرمایه گذاری تبلیغات درست در جهت سرمایه گذاری که باعث پیشرفت استان میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین