پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
سال گذشته بود که یکی از اعضای شورای چهارم رشت ( و عضو فعلی شورا) یک روز پس از تحویل سال نو در پیامکی به دوستان خود نوشت ( سلام برای زیارت به کربلا مشرف میشوم… از همگی التماس دعا دارم) اما در کمال تعجب وی بجای اینکه سر از کربلا در بیاورد سر از فرانسه کنار برج ایفل در آورد! موضوعی که تعجب همه دوستان این عضو شورا را در پی داشت و تا مدت ها نقل خنده دوستان وآشنایان وی بود!

شعار سال: شنیده شده است برخی از اعضای شورای شهر در نظر دارند تعطیلات عید نوروز را با بهترین تورهای گردشگری به سفرهای اروپایی بروند تا شاید کمی از خستگی های آنها برای خدمت صادقانه ای که به مردم کرده اند در آن طرف مرزها برطرف بشود!

از آنجایی که یکی از اعضاء اروپا دوست شورای شهر رشت در طول شش ماه گذشته بارها دنیا گردی را بر جلسات علنی شورا و جلسات تخصصی کمیسیون ها ترجیح داده اینبار هم در نظر دارد که روزهای تعطیل نوروز را در آن طرف آب ها خوش بگذراند.

رویداد گیلان پس از پایان تعطیلات نوروز اسامی آن دسته از اعضای شورایی که تعطیلات را در اروپا بسر میبرند را جهت آشنایی بهتر مردم از وکلای خود منتشر خواهد کرد.

شایان ذکر است بسیاری از مسئولین دولتی و حکومتی، نمایندگان مجلس و حتی اعضای شورای شهرها در تعطیلات نوروز راهی سرزمین نور میشوند تا ابتدای سال خود را با انس گرفتن از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس آغاز نمایند تا با الگو گیری بیشتر از این بزرگ مردان حماسه ساز در راستای تحقق بخشیدن اهداف نظام و انقلاب گام بر دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان تاریخ انتشار 28 اسفند 97، کد خبر: 5315، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین