پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
نماینده رشت درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیونِ اصل ۹۰، محل طرحِ پیاده راه را بررسی و اعلام کرد که این طرح هیچ توجیه اقتصادی و اجتماعی ندارد گفت: امروز اقدام عملی انجام نمی گیرد و متاسفانه هیچ کس هزینه این طرح اشتباه را پرداخت نمی کند.

شعارسال: جبارکوچکی نژاد با اشاره به طرح پیاده راه شهرداری رشت اظهارکرد: آن زمان وقتی که قصد داشتند این طرح را شروع کنند، ما اعتراض بازاریان را به مسئولان استان اعلام کردیم و همه ی مسئولان تقریبا موافق این بودند که این طرح انجام نگیرد، اما در خفا شورای شهر و شهرداری و بعضی از مسئولان همراهی کردند.

وی افزود: این طرح به اعتقادِ من، جز خسارت سنگین برای بازاریان و ورشکستگی آنها و به زندان انداختن تعداد زیادی از بازاریان و سرگردانی مردم برای داد و ستد با بازار، چیزی را به همراه نداشت.

نماینده رشت درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ جای دنیا ما طرحی را ندیدیم که خیابان هایِ مرکز تجارت شهر را ببندند و تردد را ممنوع کنند، گفت: آن زمان هم کمیسیونِ اصل ۹۰، محل طرح را بررسی، پیگیری و اعلام کرد که این طرح هیچ توجیه اقتصادی و اجتماعی ندارد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: امروز نیز همه به این نتیجه رسیدند که این کار توجیهی ندارد ولی اقدام عملی انجام نمی گیرد وکسی این مشکل را حل نمی کند و متاسفانه هیچ کس این هزینه را پرداخت نمی کند.

وی با تاکید براینکه معتقد هستیم که شورای ترافیک که بالاترین مرجع رسیدگی به این نوع امور در استان است وظیفه دارد که این کار را انجام دهد، افزود: من اعلام کردم که اگر این کار درمدت معین انجام نگیرد، به هر حال ما اهرم هایی مانند اصل ۹۰ و قوه قضائیه داریم که یقینا پیگیری می کنند و در جهت احقاق حقوق بازاریان اقدام خواهند کرد.

نماینده رشت درمجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح قطار شهری در رشت گفت: در همه ی کشورهای دنیا این طرح اجرا شده و نتایج بسیار مثبتی هم از آن برای مردم حاصل شده است و معتقد هستیم که در استان ما و درشهر رشت یکی از ضروریات است که همه نیز این طرح را مطالبه می کنند .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار:11بهمن1397 ، کدخبر: 28523: rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین