پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
نماینده مردم تهران با هشدار نسبت به اینکه افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های شهری بازی با جان مردم است، گفت: افتتاح خط ۷ متروی تهران سیاسی کاری و تبلیغاتی بود.

شعارسال: غلامرضا حیدری، از افتتاح عجولانه و زودهنگام خط 7 متروی پایتخت انتقاد کرد و با هشدار نسبت به اینکه افتتاح نمایشی و تبلیغاتی پروژه های شهری بازی با جان مردم است، گفت: متاسفانه این پروژه بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی افتتاح شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه افتتاح خط 7 متروی تهران سیاسی کاری و تبلیغاتی بود نه توقف فعالیت آن، افزود: کیفیت پروژه های شهری نباید فدای سرعت افتتاح شود و باید جنبه های ایمنی در پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.

با توقف فعالیت خط 7 متروی تهران از بروز حوادث ناگوار پیشگیری شد

وی با تاکید بر اینکه با توقف فعالیت خط 7 متروی تهران از بروز حوادث ناگوار پیشگیری شد، تصریح کرد: افتتاح نمایشی پروژه های شهری از سوی هر مسئولی از هر جناح و طیفی زیبنده کشور نیست و باید این معضل مدیریت شود.

گسترش حمل ونقل عمومی به ویژه مترو راهکار موثر کاهش آلایندگی هوای پایتخت

این نماینده مردم در مجلس دهم، گسترش حمل ونقل عمومی به ویژه مترو را راهکار موثر کاهش آلایندگی هوای کلانشهر تهران دانست و گفت: صبح و عصر زمان اوج تردد در متروی تهران است و اگر شبکه جامع مترو در دستور کار قرار گیرد استفاده از خودروهای شخصی کاهش می یابد.

روند جمع آوری و خروج خودروهای فرسوده به کندی و اعتبارات نوسازی به صورت قطره چکانی تخصیص داده می شود

حیدری با یادآوری اینکه جمع آوری خودروهای فرسوده از واجبات است، تصریح کرد: خودروهای فرسوده یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش آلایندگی هوای پایتخت است این در حالی است که روند جمع آوری و خروج این خودروها به کندی و اعتبارات نوسازی نیز به صورت قطره چکانی تخصیص داده می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، بر لزوم پرداخت وام ارزان قیمت به مالکان تاکسی و اتوبوس های فرسوده پایتخت تاکید کرد و گفت: با این اقدام هزینه های ناشی از آلودگی هوا کاهش می یابد.

تسلط رییس شورای شهر تهران به مترو در رفع مشکلات آن کارساز است

وی با بیان اینکه رییس شورای شهر تهران به مترو تسلط و اشراف دارد، تصریح کرد: حضور ایشان می تواند در زمینه رفع مشکلات مترو بسیار کارساز باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با یادآوری نشست های متعدد مجمع نمایندگان تهران با شورای شهر، افزود: یکی از موارد مورد تاکید در این نشست ها مترو و رفع مشکلات آن بود که انتظار می رود با تعامل و هماهنگی بیشتر بتوان مشکلات مترو را مرتفع کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار:4آذر1397 ، کدخبر: 357887: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین