پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
استاندار فارس با بیان این که ۸۲ درصد بودجه دربخش عمرانی مشتمل بر ملی واستانی وهمچنین بودجه هزینه ای این استان به مبلغ دو هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ تخصیص یافته است، گفت: دستگاه ها باید تعهدات قانونی خود در بودجه ۹۷ را اجرایی کنند.
شعارسال:استاندار فارس با بیان این که ۸۲ درصد بودجه دربخش عمرانی مشتمل بر ملی واستانی وهمچنین بودجه هزینه ای این استان به مبلغ دو هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ تخصیص یافته است، گفت: دستگاه ها باید تعهدات قانونی خود در بودجه ۹۷ را اجرایی کنند.

 دکتر عنایت اله رحیمی در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور رئیس سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد با اشاره به این که زیر ساخت داده مکانی(SDI) بستری به منظور تصمیم های راهبردی، ساختاری و همه جانبه با اشراف بر همه محیط های طبیعی و مصنوعی در گستره فضایی سرزمین است، اظهارداشت: این بستر می تواند دقت و سرعت در زمینه های مختلف مانند پردازش اطلاعات را برای کاربر فراهم کند

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: زیرساخت داده مکانی می تواند اطلاعات کمی، استنباطی، توصیفی، کاربردی، تصویری و رقومی را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و کالبدی در اختیار تصمیم گیران قرار داده و ما را در شناخت پدیده ها، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری و اجرا یاری کند.

وی با بیان این که مهم ترین فایده زیرساخت داده مکانی استفاده در سند آمایش سرزمین بوده و با آمایش سرزمین رابطه دو سویه دارد، افزود: با بهره گیری از زیرساخت داده مکانی سریع تر به تصمیم می رسیم و هزینه ها کاهش پیدا می کند.

استاندار فارس تصریح کرد: یکی از مولفه های ارزشیابی دستگاه های اجرایی استان تلاش برای تکمیل زیرساخت داده مکانی خواهد بود.

دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که همه دستگاه های مسئول باید توجه و تمرکز زیادی در خصوص ارائه خدمات مناسب در سفرهای نوروزی داشته باشند تا خاطرات خوبی برای مهمانان نوروزی از استان فارس ایجاد شود، اظهارداشت: فارس دارای ظرفیت های معنوی و گردشگری فراوانی است که وجود حرم سوم اهل بیت(ع) در ایران حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ و همچنین آثار تاریخی، باستانی، طبیعی و گردشگری متعدد از آن جمله هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله شیرین ترین خاطرات سال 97 دانست و افزود: مردم با احساس مسئولیت و در اقدامی هوشمندانه و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با اهداف متعالی انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی ادامه داد: حضور پررنگ مردم در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت دستگاه های اجرایی برای رسیدگی جدی تر به مشکلات و مسائل مردم را بیشتر می کند.

استاندار فارس با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، گفت: باید به سوی تبدیل این سند به برنامه عملیاتی حرکت کنیم و وظیفه مجموعه های تصمیم ساز و تصمیم گیر این است که در سطوح ملی، استانی و شهرستانی مولفه های مختلف این بیانیه را مورد توجه قرار دهند تا ادامه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی از مرحله استقرار به مرحله تمدن سازی وارد شویم.

دکتر رحیمی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در این دیدار با ذکر برخی دوگانه ها تاکید کردند که باید در برابر مسائل و اتفاقات رفتاری فعالانه، ابتکاری، هوشمندانه و امیدوارانه داشته باشیم و بجای اقدامات عکس العملی با برنامه ریزی و پیشگیری لازم، از ظرفیت و توانمندی های خود استفاده مطلوب به عمل بیاوریم تا کسی نتواند در سطح بین الملل از نقاط ضعف ما استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد نیز تاکید داشتند که با تکیه بر منابع داخلی و نیروی انسانی و بهره گیری از خلاقیت و دانش داخلی می توانیم بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذاریم و برای این منظور باید از فرمول های جدیدی استفاده کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار26 اسفند 97، کدخبر: 825009 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
تخصیص بودجه درست و کافی باعث پیشرفت استان شده و می تونه باعث ایجاد کسب و کار اشتغال و پیشرفت اقتصادی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین