پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
روسیه قصد دارد تولید هواپیما ترابری ایلیوشین ۱۱۲ را شتاب دهد به همین دلیل شرکت‌هایی در روسیه و هند در حال کار برای تولید مشترک این هواپیما هستند.

شعارسال: هندی‌ها علاقه زیادی به استفاده از هواپیماهایی با موتور توربوپراپ برای مقاصد مسافری، ترابری و نطامی دارند.توربوپراپ نوعی موتور توربینی گازی است که در آن از گردش محور توربین برای گرداندن ملخ و ایجاد پیش‌رانش استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هواپیماهای توربوپراپ نسبت به هواپیماهایی با موتورهای توربو فن، قیمت ارزان آن است. از طرفی مصرف کمتر سوخت و هزینه‌های پایین تعمیر نگهداری هم کمک می‌کند اینگونه ازموتورهای برای مسیرهای زیر ۷۰۰ کیلومتر جهت استفاده در هواپیماها اقتصادی‌تر باشند. هواپیماهایی که از این موتور‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند در باند‌های کوتاه و حتی خاکی هم فرود بیایند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران 4راه ، تاریخ انتشار:27اسفند1397 ، کدخبر: 1903181329: www.iran4rah.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین