پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲
رئیس دانشگاه آزاد گفت: در سال جدید واحدهای دانشگاهی پول دانشگاه را به عنوان پشتیبان در قالب وام های شهریه قرض الحسنه یا سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان استفاده می‌کنند.
شعارسال: محمد مهدی طهرانچی با بیان اینکه مصوبات خوبی در زمینه بودجه واحدهای دانشگاهی اخذ شده است، افزود: ما برای سال تحصیلی 98 با برنامه ریزی که داشتیم مصوباتی را درباره بودجه تصویب کردیم که این اقدامات هم به نفع دانشجویان بوده و هم به سود سرمایه گذاران در دانشگاه است.

وی افزود: یک نوع عادتی در دانشگاه آزاد رایج شده بود که واحدهای مختلف پول خود را در بانک ها سپرده گذاری می کردند و فقط سود حاصل از آن را دریافت و هزینه می کردند که این کار را ما برای همه مراکز دانشگاهی خود منع کردیم از طرفی قرار شد از این پس در سال تحصیلی جدید واحدهای دانشگاهی پول دانشگاه را به عنوان پشتیبان در قالب وام های شهریه قرض الحسنه یا سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان استفاده کنند این در حالی است که این کار کمک می کند تحول جدی اتفاق بیافتد.

طهرانچی اضافه کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی 98از نظر اقتصادی سال سختی است از ابتدای شهریور بودجه دانشگاه آزاد منطبق بر سال تحصیلی خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1398 ، کدخبر: 13971224000173 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین