پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۹۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کیانوش بحرهی کیانوش بحرهی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: سال گذشته با پیگیری‌هایی که از صندوق رفاه داشتیم، ۸۰ میلیارد ریال وام به دانشجویان علمی کاربری اختصاص پیدا کرد.
شعار سال:مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۷۲ درصد دانشجویان علمی کاربردی وام دانشجویی با مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

کیانوش بحرهی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: سال گذشته با پیگیری‌هایی که از صندوق رفاه داشتیم، ۸۰ میلیارد ریال وام به دانشجویان علمی کاربری اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: در نیمسال دوم تحصیلی که هنوز هم سامانه ثبت نام وام‌ها باز است و دانشجویان می‌توانند تا پایان تیرماه ثبت نام کنند. ۷۲ درصد دانشجویان علمی کاربردی از صندوق رفاه وام گرفتند که در مجموع مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال تحصیلی جاری دریافت کردند.

بحرهی اضافه کرد: وام‌های اختصاص داده شده به دانشجویان علمی کاربردی ۵۰۰ هزار تومان است که نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده که هیچ گونه محدودیتی در پرداخت وام نداریم و دانشجویان می‌توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه و مراجعه به بانک مهر این وام‌ها را دریافت کنند

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:17تیر1398،کدخبر:776079،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین