پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۷۸۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مسئولین دانشگاه آزاد در پی حادثه دلخراش انسانی و شرم آور مدیریتی اخیر متاسفانه برخلاف خواست افکار عمومی و خانواده‌های مصیبت زده و حتی ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی، نه تنها حاضر به عذرخواهی و پذیرش تقصیر و کوتاهی خود نشدند بلکه در کمال حیرت به فرافکنی متوسل شده و گناه را به گردن کسانی انداختند که در سال‌هایی دور این مرکز را ساختند و آنان را تهدید به شکایت و پیگیری قضایی می‌نمایند.

شعارسال: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مسئولین دانشگاه آزاد در پی حادثه دلخراش انسانی و شرم آور مدیریتی اخیر متاسفانه برخلاف خواست افکار عمومی و خانواده‌های مصیبت زده و حتی ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی، نه تنها حاضر به عذرخواهی و پذیرش تقصیر و کوتاهی خود نشدند بلکه در کمال حیرت به فرافکنی متوسل شده و گناه را به گردن کسانی انداختند که در سال‌هایی دور این مرکز را ساختند و آنان را تهدید به شکایت و پیگیری قضایی می‌نمایند!

واقعاً این گونه سخن گفتن اهانت به قانون و مقررات نظام نیست؟

اگر قرار باشد فرد یا افرادی محاکمه شوند مسئولین فعلی دانشگاه آزاد هستند که قادر نبودند یک رفت و آمد ساده داشجویان را مدیریت کنند. حالا که کار از کار گذشته دستور می‌دهند اتوبوس‌های فرسوده را از رده خارج کنند، گارد ریل بگذارند و امثال این اقدامات نوشدارو پس از مرگ سهراب.

معلوم نیست با این بودجه هنگفت چرا استانداردهای این دانشگاه از محروم‌ترین مراکز علمی کشور نیز پائین‌تر است؟ و این بودجه کجا مصرف می‌شود؟ امید است دستگاه قضا که بلافاصله وارد رسیدگی شده است در جهت احقاق حقوق قربانیان این حادثه و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه هرچه سریع‌تر نتیجه را به مردم اعلام نماید.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:8 دی 1397 ، کدخبر:1217112 ،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
معلوم نیست این شهریه های سنگین رو چیکار میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین