پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام نوشت: اهمال، بی مبالاتی و عدم احساس مسؤولیت، خسارات فراوانی در اداره کشور به بار آورده است. بی‌تفاوتی نسبت به مال و جان مردم از بقایای فرهنگ شاهنشاهی است.

شعار سال: «محسن رضایی» در پیامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، نوشت: «در گزارش نماینده وزارت آموزش و پرورش درباره آتش سوزی «دبستان اسوه» زاهدان آمده است که مکان این مدرسه بدون، مجوز سازمان نوسازی مدارس جابه جا شده بود.

در گزارش واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد هم که در آن ١٠ نفر کشته و ٢٧ نفر مجروح و در بیمارستان بستری شدند، بازرسان می گویند اتوبوس معاینه فنی نداشته است. در این باره باید پرسید چرا نظارت دستگاه‌های مربوط آن قدر ضعیف بوده که مدرسه، قبل از دریافت مجوز، تغییر مکان داده است و یا اتوبوس معاینه فنی نشده است؟

اهمال، بی مبالاتی و عدم احساس مسؤولیت، خسارات فراوانی در اداره کشور به بار آورده است. بی‌تفاوتی نسبت به مال و جان مردم از بقایای فرهنگ شاهنشاهی است. نباید گذاشت این روحیه‌ها و رفتارها به اداره کشور برگردد.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 1216786، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین