پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در واکنش به سانحه مرگبار اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد نوشت: کشته‌شدن دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در جریان واژگونی اتوبوس آن دانشگاه را به خانواده‌هایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

شعار سال: خیلی دشوار نیست تصور نمود که اگر مسئولیت دانشگاه آزاد در دست اصولگرایان نمی‌بود، صداوسیما و سایر ارکان قدرت وابسته به آنان، چه قشقرق و امواج تبلیغاتی را علیه مسئولین دانشگاه به راه انداخته و خواهان پاسخگویی و دست‌کم استعفای آنان بر می‌آمدند. اما در شرایط فعلی بگونه‌ای با این حادثه دلخراش آن هم در روز روشن در پایتخت برخورد کرده‌اند کانه این اتفاق در کشور دیگری رخ داده است.

واکنش نماینده مجلس

سید فرید موسوی، نماینده تهران در مجلس نیز نوشت: فجایع تلخ و حوادث دهشتناک این روزها از مدرسه‌ای در زاهدان تا دانشگاهی در پایتخت، نشان از بی‌کفایتی برخی مسئولین دارد.

انتقاد شدید نماینده تهران و صادق زیباکلام از مسئولان بخاطر مرگ دانشجویان و آتش‎سوزی دانش‎آموزان

رضا رشیدپور، مجری تلویزیون نیز نوشت: این همه شهریه را خرج چه می کنید که در بزرگترین و معروفترین دانشگاه آزاد کشورمان اتوبوس فرسوده تردد دارد؟

انتقاد شدید نماینده تهران و صادق زیباکلام از مسئولان بخاطر مرگ دانشجویان و دانش‎آموزان

عبدالله رمضانزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز نوشته است: تمام مسئولین دانشگاه آزاد و معاونین عمرانی آنان از روز آغاز کار دانشگاه علوم و تحقیقات باید پاسخگو باشند.

انتقاد شدید نماینده تهران و صادق زیباکلام از مسئولان بخاطر مرگ دانشجویان و دانش‎آموزان

عباس عبدی هم نوشته است: درباره حادثه دانشگاه آزاد حرف زیاد است ولی بدترین و زشت‌ترین کار اعلام سکته راننده به عنوان علت حادثه بود. به نظرم بهتره گوینده این دروغ را بیشتر از سایر مقصرین مجازات کنند.

انتقاد شدید نماینده تهران و صادق زیباکلام از مسئولان بخاطر مرگ دانشجویان و دانش‎آموزان


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آفتاب، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 564830، www.aftabnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین