پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۱۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
رئیس سازمان سما گفت: از این به بعد مردم می‌توانند به‌صورت شفاف از هزینه‌های مالی دانشگاه آزاد اسلامی و شهریه‌های پرداختی دانشجویان مطلع شوند.

شعار سال: علیرضا منظری‌توکلی در هفدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: حادثه از دست دادن جوانان و دانشجویان مستعد کشورمان در دانشگاه علوم و تحقیقات داغی فراموش‌نشدنی بر دل ما بر جا گذاشت و باید یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه عملکرد بیش از ۴۰۰ واحد این دانشگاه بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان با بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دانشجو، ۳۰ هزار عضو هیئت‌علمی و براساس آخرین آمار در مجموع بالاتر از بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کشور قرار دارد. معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما اظهار کرد: مدیریت چنین دانشگاه بزرگ و توانمندی نیازمند تعامل با نخبگان برجسته در زمینه‌های مختلف است.

منظری‌توکلی با تأکید بر اینکه تدبیر دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی بر شفافیت مالی دانشگاه آزاد اسلامی متمرکز شده است، تصریح کرد: برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی از حسابرس مستقل برای بررسی صورت‌های مالی دانشگاه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از این به بعد تمام مردم می‌توانند به‌صورت شفاف از هزینه‌های مالی دانشگاه آزاد اسلامی و شهریه‌های پرداختی دانشجویان مطلع شوند که این موضوع یکی از مطالبات مهم و اساسی خانواده‌های دانشجویان قلمداد می‌شد.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با بیان نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رفع مسائل جامعه توسط دانشگاه‌ها اظهار کرد: دیدگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که درآمدهای غیر‌شهریه‌ای را افزایش دهیم تا اتکای ما به شهریه کم شده و بتوانیم با خیال آسوده‌تری نسبت به پژوهش و رفع مشکلات مردم گام برداریم.

منظری‌توکلی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند یکی از اهرم‌های توانمند دانشگاه محسوب شوند و مسیری هموار برای اشتغال جوانان به وجود آورند که یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از این شرکت‌ها است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 20 دی 97، کد مطلب: 351245، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین