پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۷۸۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
رئیس اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس در انتهای بزرگراه سیمون بولیوار و کشته شدن و مصدومیت ۳۵ نفر خبر داد.
شعارسال: پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در ساعت ۱۲:۲۲ ظهر امروز در انتهای بزرگراه سیمون بولیوار در دانشگاه علوم و تحقیقات، گفت: به دنبال اعلام حادثه به سامانه ۱۱۵ اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،‌ ۲ موتورلانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

صابریان اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه هشت نفر جان باختند که پنج نفر از آنها مجهول الهویه بوده و سه تن دیگر شناسایی شده اند، از هشت فوتی حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات 2 نفر خانم و 6 تن آقا هستند.

رئیس اورژانس تهران گفت: همچنین درپی این حادثه 27 نفر مجروح شده اند که از این تعداد 16 نفر آقا و 11 تن خانم هستند و پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی مطرح کرد: چهار نفر از مصدومان بدحال و در بیمارستان های امام خمینی(ره)، حضرت رسول(ص) ، شریعتی و عرفان نیایش بستری هستند.

رئیس اورژانس تهران با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد فوتی‌های حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات وجود دارد، افزود: سکته راننده اتوبوس حادثه دانشگاه مورد تایید نیست و پزشکی قانونی باید در این زمینه اظهار نظر کند.

اسامی مصدومان و کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 4 دی 1397 ، کدخبر: 6774322 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین