پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر این که نیروی انتظامی ستون اصلی ایجاد امنیت در بخش های داخلی کشور است، گفت: اگر در بخش های مختلف جامعه امنیت وجود نداشته باشد، هزینه های سنگینی به جامعه تحمیل خواهد شد.
شعارسال: سردار حسین رحیمی، روز گذشته با حضور در هفتمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع)، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت: سال 98، سال فرصت ها است مشروط به این که هر کدام به حد توان خود پای اهداف این نظام بایستیم و تلاش کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که دشمن هر چه در توان دارد برای ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی به کار می گیرد، گفت: تا زمانی که هر یک از ما با تمام توان و حداکثر ظرفیت های وجودی خود تلاش کنیم و مسئولیت پذیر باشیم، دشمن کاری از پیش نمی برد.

وی با اشاره به تلاش پلیس پایتخت در بخش های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با سرقت و برخورد با مخلان نظم عمومی، عنوان داشت: پلیس پایتخت در بخش انتظام بخشی ترافیکی و انضباط شهری، برنامه های جدیدی دارد و باید در راه جلب رضایت شهروندان و تثبیت امنیت و آرامش موجود با تمام توان فعالیت کند.

سردار رحیمی، مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را، تک تک خدمتگزاران مردم برشمرد و گفت: ما همه سربازان امام زمان(عج) هستیم و غیر از مسیر ولایت، مسیر دیگری نداریم و هیچ نگاهی به سیاست بازی های سایر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی نخواهیم داشت.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: بدانید که دشمنان به ناجوانمردی رفتار می کنند و شایسته نیست که اجازه دهیم فرصتی برای ضربه به عزت و آبروی نظام و اهداف آن پیدا کنند.

وی با اشاره به این که مسئولیت اصلی ایجاد و تثبیت امنیت در داخل کشور از روستاهای کوچک گرفته تا شهرهای بزرگ بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: بدون شک امروز نیروی انتظامی رکن رکین ایجاد امنیت و مسئول تثبیت آن در جامعه است.

سردار رحیمی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت وجود امنیت در جامعه، گفت: اگر امنیت و انضباط داخلی ایجاد نشود بدون شک هزینه های سنگینی به جامعه تحمیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان با تاکید براین که وجود امنیت در پایتخت، به توسعه امنیت در بخش های دیگر کشور نیز می انجامد، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان از حساسیت دو چندان وجود امنیت در پایتخت است و در این راستا هر کسی به اندازه امکانات و فرصت هایی که در ا ختیار دارد باید تلاش کرده و در برابر خداوند و مردم پاسخگو باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1398 ، کدخبر: 13980103000281 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
شوخی نکن سردار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
می شه بپرسم، تعریف شما از ستون چیه؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین